droom van tijdje geleden al hoor.

Gestart door inzagirl, augustus 20, 2005, 22:14:27 PM

inzagirl

Hallo,

Hier ben ik weer. Ja sorry als ik zoveel vragen heb hoor :-\.

Maar ik had denk al weer zeker 1,5 tot 2 maanden geleden een droom. Heel raar, en ik weet hem nog steeds. Ik droomde dus dat ik  buiten opstraat liep was een mooie zonnige dag alles zag er erg vredig uit. Opeens zag ik een klein meisje. Ik keek naar haar en zij naar mij en ineens rende ze weg. Ik rende achter haar aan om te kijken wat ze ging doen. Ze rende richting de kerk. Daar eenmaal aangekomen trok ze de deur open en ging naar binnen en sloot hem weer. Ik liep een beetje aarzelend richting de kerk . Ik deed die grote zware deur open en ging naar binnen. Kijken waar dat meisje was gebleven. Maar dat meisje was spoorloos verdwenen. Enigste persoon die ik daar zag was me oma ( de moeder van me vader) . En ze keek naar me maar zei niks. Ze lachte naar me. Ik lachte terug. En dacht he waar is dat kleine meisje nou gebleven die zo juist de kerk in ging. Me oma wees ergens naar en op het moment dat ze wees, kwam er enorme licht en kwam er een gedaante naar beneden. Spierwit , maar heel erg mooi. Ook die gedaante zei niks en lachte naar me. Aan de ene kant gaf me het een heel fijn en rustig gevoel. Maar aan de andere kant werd ik onzeker omdat er niks werd gezegt. En alleen maar geglimlacht. Toen werd ik wakker.

Ik weet dat ik deze droom al tijdje geleden heb gedroomd maar hij blijft toch rond spoken in me hoofd.

Liefs inzagirl

Ricca

Lieve Inzagirl,

Wat een prachtige ervaring! Het is in de droom een zonnige dag en alles ziet er vredig uit. Dit staat voor blije en vredige gevoelens in jouzelf. Het kleine meisje is waarschijnlijk jouw eigen onbevangen kant, een stukje van jouzelf dat heel dicht bij de ziel staat. Zij wil jou iets laten zien en lokt je mee die kerk in. Een kerk is een spirituele ruimte en het binnengaan van de kerk betekent dat je een gewijde ruimte in jezelf binnengaat. Eigenlijk is het geen ruimte maar een speciaal bewustzijnsgebied.

Daar zie je je oma en ik krijg de indruk dat het een werkelijke ontmoeting met je oma is. Ze zwijgt en lacht en verleent assistentie... Blijkbaar begrijpt ze dat jij niet helemaal beseft waar je bent, omdat je nog steeds dat kleine meisje zoekt, en dus wijst ze je op datgene waarvoor je eigenlijk hier bent: het enorme witte licht en de spierwitte, heel erg mooie gedaante die naar beneden komt. Een wezen van liefde en licht. Het feit dat de gedaante naar beneden komt, wijst erop dat hij/zij afkomstig is uit een hoger gebied, uit de zielsdimensie. De gedaante lacht naar je en dat geeft je een heel fijn en rustig gevoel.

Nu wil je natuurlijk graag weten wie het lichtwezen is, maar dat weet ik ook niet. Ik vermoed dat het een engel is, misschien je beschermengel. Het kan ook je eigen ziel zijn. In ieder geval is hij/zij er om je te helpen. Misschien wel met iets speciaals... ;) De enige reden waarom je je onzeker voelt, is omdat je het zwijgen vreemd vindt. Maar dat is het niet hoor. Soms is er geen noodzaak voor woorden. De gedaante kan je door zijn/haar liefdevolle aanwezigheid op allerlei manieren geholpen hebben met liefde, vreugde, harmonie, vrede en hoop.

Je bent gezegend.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

inzagirl

hey Ricca,

Dank je wel voor je uitleg. Doet me echt heel erg goed:).

Gisteren had ik tarotkaarten laten leggen en daar kwam uit net als toen ik me aura had laten fotograveren dat ik wel spritueel aanleg heb. En dat ik daarom elke avond wel intens droom en ook duidelijk droom. Maar ja dat was ff terzijde van die droom hoor. Maar nogmaals bedankt voor de uitleg.

Ik zelf geloof wel heilig in dat ik beschermengel bij me. En ook wel meerdere.

Liefs Leetje