Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

me zelf opgehangen

Gestart door Baharcik, augustus 20, 2005, 00:55:30 AM

Baharcik

Ik heb een raar droom gezien dat ik mijn eigen heb opgehangen alsof ik een stuk vlees was in een koelkast  tussen de andere dieren om me te verbergen van mensen die mij kwaad wouden doen.. wat zou dat kunnen betekenen???
( alsof je een koe ophangt door hun buik heb ik mij opgehangen het is moeilijk te vertellen) ma deze tijden zie ik wel echt rare dromen het schrikt mij...

luna

Bedoel je net als pas geslachtte dieren aan een haak omhoog hangen?

Ricca

Lieve Bahar,

Je droom heeft helemaal niets met ophangen te maken, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Misschien heb je een bepaalde kant van jezelf, bepaalde gevoelens, in de ijskast gezet, omdat je bang bent dat er anders narigheid van komt. De vleselijke lusten, zal ik maar zeggen (vlees - koe (=vrouwelijk) - buik). Je hebt het blijkbaar gedaan om jezelf te verbergen of te beschermen tegen anderen. Of tegen het oordeel van anderen. Zijn er mensen die jou niet accepteren zoals je bent?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Baharcik

ja net als pas geslachtte dier opgehangen...
ik weet niet of er mensen zijn die mij zo accepteren ik heb zo geen problemen gehad daarmee ma heb me verstopt zodat er niks gebeurde ma wat raar was ik wou dat er niks gebeurde maar ik hangde mijn eigen op das wat raar is en nie begrijp..

Ricca

Lieve Bahar,

Het ophangen is alleen maar symbolisch. Het betekent iets anders dan het lijkt. Omdat je tussen geslachte dieren hangt, kan het bijvoorbeeld ook betekenen dat je jezelf het slacht-offer van iets voelt. Hoewel je in de droom geen pijn lijkt te voelen van de haak waaraan je hangt, is de situatie wél pijnlijk... Toch is er niemand die jou daar opgehangen heeft, je hebt het zélf gedaan. Je kunt er dus niemand de schuld van geven dat je je in de kou (ijskast) voelt staan...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love