Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vreemd

Gestart door Miranda24, augustus 10, 2005, 13:56:50 PM

Miranda24

Vanacht heb ik voor het eerst een droom gehad , waarvan ik zwetend wakker werd.. het ging als volgt....

Woonde met Wesley in een groot huis.
Het was avond.Haalde Wesley uit bed,omdat hij geen luier omhad en wou hem dus laten plassen op de wc ( precies zoals gisteravond).Alleen had Wesley in mijn droom geen droge onderbroek...Dus ik druk bezig met schoonmaken.Alles schoongemaakt, heb ik hem weer in bed gelegd.
Ga ik weer terug naar de woonkamer, staat ineens mijn woonkamer vol met flatscreens en alles was blauw.Totdat ik ineens een man en een vrouw zag zitten op mijn bank ,allebei in zwarte kleren...
Zij bleef op de bank zitten en hij had allemaal apparatuur bij zich waarmee hij trillingen waar kon nemen...En ik snapte er eerst echt helemaal niets van...
Dus ik ga zitten..komt hij er op een gegeven moment bij en zegt:jij moet oppassen!!!...
Ik zeg oppassen?waarom?
Er is een ziel van een overleden arts naar je op zoek.Die is vorig jaar overleden, en die is hier....
Heeft een blauwe schort aan , en heeft rood haar.
Op een gegeven moment zit me vriend naast me :o schrok me wild...
Ik hem vragen wat hij in mijn huis deed, ja zei hij : ik maakte me zorgen om je en ik blijf hier..
Ik had echt zoiets van nahja , het zal wel ....
En die mensen deden nog steeds vreemd, ik zeg wat willen jullie nou allemaal van me, ik was helemaal van streek .
En ik weet dat ik ze al eens eerder in een andere droom ben tegen gekomen , dus ik zei al tegen hun , ik zie jullie nou voor de 2e keer, nee zei die man , we zijn vaker geweest, ik zeg nee dit is de 2e keer...
Komt op een gegeven moment mijn zoon de kamer ingelopen , en zodra hij bij me was, ontstond er een soort van kolk in de woonkamer...
Er kwam "" iemand"uit die kolk zetten en het was idd die overleden arts....Probeerde me mee te sleuren die kolk in , heb het tegen kunnen houden , maar toen hij dat door had, nam hij mijn zoon mee......
En toen werd ik helemaal bezweet en angstig wakker :'(
Kan iemand me helpen met het uitleggen van deze droom?

thanx alvast , liefs Amatiël

janice

:o fijne droom  :o
gestresst lately ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

Miranda24

Euh , rustig zit ik niet in me vel nee... :'(

miranda

hey dooossss,

ik zal eens gaan nagaan wat die droom van jou allemaal inhoud....ik zal proberen wat vooral die arts te betekenen heeft en natuurlijk die mensen.

ben er een tijdje uit geweest uit dromen dus zal het eens een gokje geven.als het me nog lukt.

maar zit inderdaad wat vreemd inelkaar.

en wou de groetjes nog even doen aan iedereen hier die ik al een tijd niet gezien en gelezen heb.

gr tezalel ;)

Niels

dag Amatiel,

Heb net je droom gelezen van afgelopen week. Heavy..! Ik houd mij er ook wel mee bezig, maar het interpreteren gaat mij nog niet zo goed af.
Misschien kan je via dromenweb.nl wat wijzer worden.

Wel heb ik sterk het idee dat je waarschijnlijk iets helderziends hebt, of dat je iets van een medium bent tussen de werelden.

maar goed,je hebt er natuurlijk vrij weinig aan maar evengoed sterkte gewenst!
Want hoe je het ook wend of keert, met zo`n droom wordt je niet vrolijk wakker ;)

groet,
Niels

ps)alles gaat voorbij,dus ook slechte dagen

janice

dromenweb.nl suks, don't go there.
pamela ball: dromen encyclopedie is een goed boek
Intuitie is verstand dat haast heeft

Ricca

Lieve Amatiël,

In het begin van de droom ben je je zoontje aan het verzorgen. Niets bijzonders aan de hand. Daarna staat je woonkamer ineens vol flatscreens. Dat kan te maken hebben met beelden zien, helderziende waarnemingen. Maar de schermen zijn ook een soort be-scherm-ing (het zit al in het woord)... Je wordt beschermd. Op een of andere manier doen al die blauwe schermen me ook denken aan de veertig gidsen waarover je elders schreef... Je hebt ze zeker niet geteld (de schermen)?

De man en vrouw in het zwart (ouderwetse kleding?) hebben jou blijkbaar vaker in een droom bezocht. Misschien zijn het gidsen. Ze hebben met die bescherming te maken. Je snapt er niets van, maar reageert vrij laconiek op hun aanwezigheid en hun bezigheden. Pas als je vriend ineens naast je zit, schrik je. Het lijkt alsof zijn bezorgdheid op jou overslaat, maar waarschijnlijk brengt hij je eigen bezorgdheid aan het licht en dan raak je voor het eerst in de droom van streek.

Het vervolg van de droom maakt duidelijk wat jouw grootste zorg is. Zodra je zoontje weer bij je is, ontstaat er een soort kolk in de woonkamer. Een opening naar een andere dimensie. De overleden arts, voor wie je al was gewaarschuwd, komt te voorschijn en probeert jou mee te trekken. En als dat niet lukt (je bent inderdaad heel sterk), neemt hij je zoontje mee. Dit hele gedeelte van de droom doet me denken aan contact met dwalende overledenen. Je zoontje is natuurlijk niet écht meegenomen. De droom maakt je ervan bewust dat je bezorgd bent om hem, bezorgd dat je hem met jouw activiteiten of met de dingen die je aantrekt, op een of andere manier in gevaar brengt. Maar met zoveel bescherming om je heen hoef je volgens mij niet bang te zijn.

En misschien sluit je bezorgdheid in de droom ook wel aan bij de bezorgdheid om Wesley aan zijn vader kwijt te raken, al hoop ik natuurlijk voor jou dat die situatie inmiddels opgelost is.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Miranda24

Hoi Ricca

dank je wel voor de duiding van mijn droom....
Ik heb de flatscreens toen idd niet geteld, maar het waren er onnoemelijk veel.....
En ik moet zeggen dat me nu veel duidelijk word...Alleen hetgeen dat ik niet snap is het volgende:Dit hele gedeelte van de droom doet me denken aan contact met dwalende overledenen..... kan je me daar misschien iets meer over vertellen?

liefs Amatiël

Ricca

Lieve Amatiël,

Ik bedoel er niet mee dat hier een taak voor je ligt (dat blijkt althans niet uit de droom). Alleen dat je met deze verdwaalden in aanraking kúnt komen. Maar dat wist je zelf waarschijnlijk ook wel? In de droom kom je in aanraking met die arts, hij dringt het 'grote huis' van je bewustzijn binnen. Je was al voor hem gewaarschuwd, dus hij heeft het Licht nog niet gevonden (= dwalend). Misschien was het een soort experiment om te zien hoe sterk je bent?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love