on-line astrologe

Gestart door paula_T, augustus 04, 2005, 08:59:53 AM

paula_T

hallo allemaal,

In het voorjaar heb ik waarschijnlijk een keer een pop-up (waarin ik mijn geb.datum en tijd moest invullen) gehad van een astrologe ...heb deze ingevuld...want enkele tijd later kreeg ik een e-mail van haar dat er een heel belangrijke periode aan zou komen met kansen ten overvloed, maar!!!...ik om deze kansen te zien moest ik 58 dollar overmaken naar haar zodat zij zou uitzoeken wanneer die dagen zouden zijn. Een heel gedoe..ik wilde dat niet, maar ze bleef maar mailen en in haar laatste mail (waar ik niet op heb gereageerd) heeft ze de periode door gegeven, nl. 8 aug. - 10 okt. 2005...maar omdat ik niet weet welke dagen belangrijker zijn dan andere dagen kunnen de kansen voorbij gaan!!
Ik begrijp het niet, dus als zij zou schrijven op 12 aug. bijv. is een belangrijke dag en dan, wat moet ikdan doen?...
Hebben jullie ervaring met dit soort astrologie? en betekent dit nu dat die zgn. belangrijke periode nu voorbij gaat omdat ik niet de belangrijke dagen weet?

liefs Paula

janice

oja, die irritante astrologe had ik ook ff in m'n mailbox, je kunt je uitshcrijven hoor ... dacht ik .. en kijken of je iets kunt vinden op www.astro.com --->>> gratis !!! ;D
Intuitie is verstand dat haast heeft

janice

en ga zeker geen 58 euro betalen voor die crap!
Intuitie is verstand dat haast heeft

luna

Paula,

dit is enkel om u te doen watertanden en toch over de schreef te komen met die 58 dollar.
Je zal het echt wel voelen als het belangrijke dagen zijn hoor  ;)
En dat is helemaal gratis  ;D

Meduusje

elise54

o ja, die heb ik ook gehad, ze bleef maar mailen, ik vond het echt heel lastig. maar juist door dat ze zei dat er belangrijke gebeurtenissen aankwamen ga je twijfelen, maar ik had er geen goed gevoel bij en zeker al omdat ze eerst geld wilde zien

ik heb haar dan op en gegeven moment een mail gestuurd. met daarin het verzoek mij niet meer lastig te vallen ::)
en dat heeft gewerkt.

groetjes
Lies