rare relatie

Gestart door blackbird, juli 26, 2005, 21:57:35 PM

janice

ben je mooi klaar mee dan:P
mocht het al echt zijn natuurlijk .
Intuitie is verstand dat haast heeft

blackbird

Ik vind het ook jammer.
Voor mij betekent leuk toch meer dan verliefd zijn.

blackbird

#77
Ik denk dat het hoofdstuk mariska is afgesloten. Ze heeft een leukere jongen gevonden en het zou me zeker niet verbazen dat het tussen hen beter zal gaan dan met ons.
Edit: ze is toch nog vrijgezel. Verkeerd gedacht dus...

Opti-Mystique

Daarmee is er dan ruimte gekomen voor een nog leukere dame voor jou, Blackbirdie... Je hoeft haar alleen nog maar tegen te komen... ;)

Je krijgt terug wat je geeft; dus als je open en een beetje lief voor haar bent wanneer ze je pad kruist... dan zal zij dit ook voor jou zijn... ::)

grtzz... Dolf

Enne: Loesje heeft een mooie spreuk voor jou bedacht, die ik je vast wil meegeven voordat je bovenstaande gaat tegenwerpen:

"Wie ben ik... om aan mezelf te twijfelen?!"

;D

Manuel

Mariskaa , oftwel Dionne

Ik heb sinds een paar dagen met jou en Blackbird gechat voordat ik deze hele topic gelezen heb.

Zou je alsjeblieft willen stoppen om met de gevoelens van Blackbird te spelen. Er zijn zoveel leukere dingen in de wereld om te doen... En als je aandacht en waardering wilt... die krijg je niet door te liegen hoor.

janice

schien spelen ze het toneelstukkie wel samen
Intuitie is verstand dat haast heeft

blackbird

Citaat van: M op november 17, 2005, 02:29:52 AM
Mariskaa , oftwel Dionne

Ik heb sinds een paar dagen met jou en Blackbird gechat voordat ik deze hele topic gelezen heb.

Zou je alsjeblieft willen stoppen om met de gevoelens van Blackbird te spelen. Er zijn zoveel leukere dingen in de wereld om te doen... En als je aandacht en waardering wilt... die krijg je niet door te liegen hoor.


Dionne is geblokkeerd, die zal dat niet kunnen lezen en of mariska dat ooit zal kunnen lezen weet ik niet.

janice

:) eitje ff de ip adressen opvragen van beiden en je weet genoeg :)
jammer dat je dat niet meer zelf kunt zien op de site
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sunchild

#83
(Een schijn potentiële kandidaat voorstellen  ???) Vind dit nu wel een beetje flauw worden, allemaal.....

Weet uit eigen ervaring, hoe het voelt; De behoefte/drang om geliefd te voelen door een ander.


Een geliefde, die je wel begrijpt!


BB, wat ik mij kan herinneren, is dat jij jezelf als een buitenbeentje beschouwd. (Nog steeds?) Dat voelt natuurlijk nooit leuk! Kan zelfs erg eenzaam aanvoelen.

Mijn advies BB: Hoe vervelend het ook klinkt, het komt echt pas op het moment dat, het daar de tijd voor is.

"De tijd" is vaak; Het moment, waarop er sprake is van volledige acceptatie van het huidige moment, in alle tevredenheid. Zelfs al betekend dit, het nog ontbreken van datgeen, wat jouw hart begeert. Probeer je te concentreren op wat je nu hebt, zo trek je de dingen die je wilt sneller aan. Frustrerend, maar "waar" (lees: mijn waarheid)!

Misschien is het makkelijker, als we (lees: mens) "het" (wat het ook is) eerst aan ons zelf geven. Dit i.p.v. te wachten, "het" van een ander te mogen ontvangen. Tegelijkertijd wens je de weerspiegeling van jezelf te herkennen. (lees: De liefde waar je over beschikt en het opnieuw te ervaren, door middel van een ander.) Het komt wel, probeer het los te laten....

....Veel liefde toegewenst  ;)

Sunchild

#84
Onthoudt: Het is jouw open - en eerlijkheid, die jou kwetsbaarheid,  heel menselijk maakt!  :D

blackbird

Mijn conclusie is dat die Mariska toch onbetrouwbaar was, evenals Dionne. Hier en daar hoorde ik dat Mariska Dionne was, maar daar ben ik niet 100% zeker van. Mijn twijfels en vraag over die legging waren dus terecht.
Nu vraag ik me af of er ooit een afspraak geweest zou zijn en indien ja, of ik haar ooit ontmoet zou hebben. Een antwoord dat ik niet zal weten.

janice

ben je daar nou nog steeds mee bezig ???  :D
ik was dit onderwerp allang al vergeten
Intuitie is verstand dat haast heeft

Opti-Mystique

Citaat van: blackbird op maart 04, 2006, 19:43:10 PM
...Nu vraag ik me af of er ooit een afspraak geweest zou zijn en indien ja, of ik haar ooit ontmoet zou hebben. Een antwoord dat ik niet zal weten...

Hey Blackbird,

Je hoeft jezelf ook niet met deze vraag te pijnigen; als er al een Mariska was en jullie hadden elkaar moeten ontmoeten, dan was dat ook zeker gebeurd. Omdat dit niet gebeurd is, mag je erop vertrouwen dat het Universum iets anders voor je in gedachten heeft, wat beter voor jou is. Ook uit het feit dat je zelf al twijfels had blijkt, dat het hele Mariska-gebeuren niet juist voor je was. Je intuïtie waarschuwt je voor dingen waar je met aandacht mee om moet gaan.

Ik hoop dat je het voor jezelf kunt gaan afsluiten. Je bent alvast een ervaring wijzer... Leef, geniet en sta open voor het volgende dat op je pad mag komen... :)

greetinx, Dolf