Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

2 mannen

Gestart door Miranda24, juli 06, 2005, 17:06:29 PM

Miranda24

Afgelopen nacht heb ik een droom gehad en vond het een beetje een frapante droom....

Ik was in de droom een moeder, zoals ik nu ook ben , maar dan van een zoontje die jonger was als Wesley, en het was Wesley niet....
Een vriendin van me kwam langs( die ken ik in het echt niet). Moest op een gegeven moment weg , en vroeg aan haar of ze op de kleine wilde letten....
Ze vond het prima, dus ik ging weg....
Kwam snachts terug en zij was weg...
Ik ging in de slaapkamer van de kleine kijken en lag rustig te slapen...
Nu ging ik naar mijn eigen kamer,en ging in bed liggen....
Legde mijn mobiel in mijn bed in mijn knieholtes....
Ik sliep, maar werd wakker omdat een mobiel trilde, dus ik wilde het mobieltje pakken , pakte ik er 1 en die bleek niet af te gaan... Had op een gegeven moment het juiste mobieltje te pakken en die bleek niet van mij te zijn .
Doe het licht aan , blijken er 2 mannen in mijn bed te liggen naast me, en die kwamen van afrikaanse afkomst ( van wat ik heb kunnen zien)...
Heb de politie gebeld en de mannen zijn door de politie opgehaald, en op dat zelfde moment komt die vriendin weer tevoorschijn......

Snap niet echt wat ik van deze droom moet denken... misschien dat iemand me ermee kan helpen?

met veel liefde en warmte
Amatiël

Ricca

Lieve Amatiël,

Een droom vol onbekenden (onbekend zoontje, onbekende vriendin, onbekende mannen) gaat meestal over verschillende kanten van onszelf.

Ik zie het zoontje als het kind in jezelf. Je meest pure en onbevangen kant. De vriendin kan een nonchalantere of onverantwoordelijke kant van jezelf zijn. Zij zou immers op het kind passen, maar is gewoon weggegaan... De twee mannen (Afrikanen) zouden donkere kanten of schaduwkanten van jezelf kunnen zijn (iets in jezelf dat je afkeurt en daarom maar liever voor jezelf en voor anderen verborgen houdt).

Nadat je in de droom geconstateerd hebt, dat die vriendin (jij) het kind even aan zijn lot heeft overgelaten, maar dat het kind wel in orde is, ga je naar bed en leg je het mobieltje in je knieholtes. Ik neem aan dat dit geen gewoonte van je is. ;D Ik zie het als een soort oplettendheid of waakzaamheid. Je bent toch enigszins gealarmeerd, en als er iets aan de hand is, wil je het ook weten. De knieholtes zijn heel gevoelige en kwetsbare plekken...

Later word je wakker door het trillen van de mobiel. En dan blijken er plotseling twéé mobieltjes te zijn. Ik denk dat het tweede mobieltje een verbinding met je intuïtie is (2 is het getal van de Hogepriesteres = intuïtie). Je denkt dat dit mobieltje niet van jou is, maar dat is het natuurlijk wél. :) Je zou kunnen zeggen dat je intuïtie je letterlijk wakker schudt (trilt). Je doet ook meteen het licht aan (er gaat een lampje branden). En dan zie je dus die twee donkere kanten van jezelf. In plaats van deze kanten rustig onder ogen te zien, bel je meteen de politie en laat je ze weghalen. Je beschouwt ze als indringers die niet bij jou horen...

De droom vraagt je om goed naar jezelf te kijken, naar álle kanten van jezelf en om alles wat je ziet te aanvaarden. Ook de dingen die je niet bevallen. Je mag van jezelf houden precies zoals je bent.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love