Wie wil mij even verder helpen

Gestart door Sunchild, juli 03, 2005, 20:27:06 PM

lim_lach

Citaat van: snowdrop op juli 09, 2005, 01:18:45 AM
Citaat van: Sunchild op juli 04, 2005, 16:54:37 PM
Das onaardig!
Als ik dit even kwijt mag, Sun: jij bent nu zelf niet erg aardig tegenover Julia, die een oprechte poging deed om voor jou een legging te doen. (Je was aanvankelijk ook een beetje vaag over je bedoelingen.) Je kunt het er niet mee eens zijn, oké - afzeiken is iets anders. Ik denk dat Julia's legging evengoed een spiegel is als de mooie interpretatie van jouw kaarten door Ricca. Natuurlijk komt Julia's interpretatie vanuit haarzelf, dat kan ook moeilijk anders. En natuurlijk voel je die hier en daar als niet terecht, of onrechtvaardig - maar als dit de manier is waarop jij op haar overkomt, is het misschien toch de moeite waard er aandacht aan te schenken. Je hebt spiegels en spiegels. Ik zie mezelf ook liever in zo'n roze spiegel op het damestoilet van een leuke kroeg waar ik prettig uit ben, dan in de spiegel van de paskamer van Hunkemöller met een tl-buis boven mijn kop.  ;D Liefs van Snowdrop.

Snowdrop- Je hebt een andere kijk op dit verhaal heel mooi verwoordt......... Daar wil ik je oprecht een compliment voor geven.  En om de vergelijking met de spiegels moest ik zelfs even heel hard lachen............  *oops* niets is zo vervelend als de spiegels in de lingerie zaken.... als je er op je voordeligst bij staat!

liefs Lim_lach

lim_lach

Citaat van: Julia op juli 08, 2005, 10:40:04 AM
Lieve Sun,
Hierbij dan de KK legging zonder vraag, met alle plezier gelegd.  Moeilijk vond ik het wel, ben erg benieuwd naar je reactie/ jullie reacties. Lieve groet, Julia  :)

Mijn reactie!  Jij durft tenminste...... Klasse lieve Sjuul....en je hebt er maar mooi tijd voor vrijgemaakt terwijl je al zo druk bent!

janice

::)

En gelijk heb je Opti ;) .... zodra ik de namen ff omdraai
Om maar ff in dat overdreven ophemelsfeertje te blijven:
aan Juul, eindelijk iemand die eens zegt waar het op staat :D ik had het niet beter kunnen verwoorden, zowel in dat NUT topic als in deze vage topic, mijn complimenten   Ik ben erg gecharmeerd van deze benadering. :D

CiteerJuul heeft de intentie om Sun's directheid goed op te pakken, maar "Majesteit" spreekt voor zich...

Brrrrrrrrr, en waar is nu m'n teiltje
Intuitie is verstand dat haast heeft

Opti-Mystique

Citaat van: janice op juli 09, 2005, 17:24:57 PM
.... zodra ik de namen ff omdraai...

Tuurlijk: pas alles eerst in je eigen straatje...

...eindelijk iemand die eens zegt waar het op staat...

...laat anderen vervolgens ook namens jou de kar trekken...

...ik had het niet beter kunnen verwoorden... Ik ben erg gecharmeerd van deze benadering. :D

...en blaat tot slot bij voorkeur anderen na...

Brrrrrrrrr, en waar is nu m'n teiltje

Blijven zoeken, Janice: wellicht kom je onderweg ook je sterke persoonlijkheid nog tegen!

Maar je bedoelt dus dat je het niet met me eens bent... ââ,¬Â¦ Prima, wat mij betreft; dus schroom je vooral niet om dat ook zo te zeggenââ,¬Â¦ direct bij voorkeur... ;)

greetzzââ,¬Â¦ Dolf

Sunchild

Dank je Opti,  ;)

Het is oprecht niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen of iemand te beledigen. Echter, de toon was reeds gezet! Als ik iemand dan vriendelijk bedank, voor de poging........ maar er dan toch van af zie.......... ??? Enkel en alleen omdat ik het gevoel krijg dat ik niet op 1 lijn zit met iemand en dan wordt dit toch geplaatst. Dit even afgezien van de uitleg met een zeer kortzichtig, en voor de handliggend uitleg. Ik zie een bak met een zwarte bal, yep, en die duizend anderen witten ballen, in dezelfde bak? Nope, ik zie zwart!

IK SLUIT DIT TOPIC! VOEL JE NOG DE BEHOEFTE IEMAND AF TE ZEIKEN, OPEN DAN MAAR EEN NIEUWE ;D

Sunchild

Nope, laat het lekker op staan, geen nieuwe  :P

Kijk eens wat ik gevonden heb......

Citaat van: Opti-Mystique op februari 10, 2005, 14:29:06 PM

Consultant / voor: Sunchild
Interpretatie / door: Opti-Mystique
Datum legging: 10 februari 2005

Om te beginnen word jij zelf in deze legging gerepresenteerd door Staven 6. Deze kaart geeft aan dat jij al wat persoonlijke overwinningen op jezelf hebt mogen afturven, welke je meer spirituele groei en levenswijsheid hebben opgeleverd. Dit is niet in de laatste plaats een verdienste van de keuzeââ,¬â,,¢s die je in je leven hebt gemaakt, waarbij je het nogal eens aan de stok hebt gehad met mensen die je niet serieus nemen of die er een andere mening op nahouden dan jij.

Citaat van: Opti-Mystique op februari 10, 2005, 14:29:06 PM
Ik heb het idee dat, ondanks de zuivere intenties van jouw persoon, je door je omgeving soms beschouwd wordt als ââ,¬Å"zweverigââ,¬? of ââ,¬Å"vaagââ,¬?, omdat je omgeving vaak jouw level van denken en voelen niet kan begrijpen of volgen. En dan is Het Oordeel door de omgeving gauw geveld. Mensen hebben je dit eerder ook recht en bot in het gezicht gezegd en je bent hierdoor gekwetst.

Er zijn drie mensen die voor mij een legging hebben gedaan, met de nodige kritiek, vergis je daar niet in. Dat zijn Opti, Palo en Ricca. Leggingen waar ik erg tevreden over ben. Hen visie en uitleg, verwoordingen. Uiteraard had ik mij daar meteen aan kunnen richten, maar dan moest ik indeze, weer rekening gaan houden met andermans gevoelens. Tja, bigg f*cking deal, GET OVER IT!

Ricca

De topic is nog open :D

Even in het algemeen. Directheid is naar buiten gericht en is in wezen puur mannelijke energie. Directheid op zich hoeft nog geen waarde te hebben. Het ligt er maar net aan wát je in al je directheid zegt. Of je bijvoorbeeld spreekt vanuit je ego of vanuit een begripvol hart. Het is mogelijk om zowel direct als helemaal abuis te zijn... Maar directheid, gemengd met liefdevolle betrokkenheid, dat vind ik erg mooi. Anders kun je maar beter zwijgen...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Opti-Mystique

Citaat van: Ricca op juli 09, 2005, 18:04:52 PM
...Het ligt er maar net aan wát je in al je directheid zegt. Of je bijvoorbeeld spreekt vanuit je ego of vanuit een begripvol hart. Het is mogelijk om zowel direct als helemaal abuis te zijn...

Lieve Ricca,

Het is absoluut waar wat je zegt. Anderzijds vind ik het probleem van deze wereld, dat ik op mijn strepen moet gaan staan en me tegen anderen moet afzetten, omdat ik me niet vrij voel om zelf te bepalen met wie ik me omring en in wie ik energie wil steken. Want ik heb problemen met de zogenaamde oprechte intenties van een hoop mensen in deze wereld. Ik probeer zelf oprecht, direct en begripvol te zijn naar anderen toe en aan te geven in wiens gezelschap ik me prettig voel en bij wie niet en, helaas, moet ik daarbij wel eens op tenen gaan staan om de boodschap aan te laten komen of om niet over me heen te laten lopen door figuren...

Maar goed: het topic ging niet over mij. Ik had enkel iets gelezen, wat ik op mijn manier beleefd heb en als zodanig op het forum gepost.

Liefs, Dolf

Julia

Nogmaals, het gaat er niet om wie wel of niet gelijk heeft over iets. Die strijd wil ik met niemand aangaan, heb ik ook geen zin in en geen behoefte aan, en ben ik ook niet op uit....

Toch vind ik veel overeenkomsten in mijn bijdrage en dat van Ricca. Daar kan ik dan wel weer blij van worden. Alleen de manier waarop, verschilt van elkaar, dat besef ik mij heel goed.

Dat ik zelf barst van de mannelijke eigenschappen, is nu wel duidelijk. Dat ik direct ben ook. En mocht ik, onverhoopt, op iemands tenen staan, is dat niet omdat ik iemand wil kwetsen. Integendeel.
Misschien was de legging voor mij wel een heerlijk feest van herkenning. Ik kan mij herinneren dat Ricca mij ook wel eens heeft aangesproken op het forum over mijn woordkeus en met name de hardheid ervan. Daar denk ik ook wel over na, en als je het mij vraagt, ben ik al wat genuanceerder geworden. D.w.z., ik denk beter na, voordat ik iets zeg. Dat je de aard van het beessie daarmee niet verandert, dat blijkt wel. Maar hé, ook ik word ouder, en ook ik heb in de gaten dat je met een grote bek, een mooi smoeltje en een lekkere kont niet alles meer voor elkaar kan boksen (zwaartekracht speelt ook steeds een grotere rol hoor).

Sun, i.p.v. mij (of een ander) te (proberen) beledigen, heb ik liever dat je mij iets aanreikt, waar ik echt over na kan denken. Het jammere van internet is nu eenmaal, dat je geen intonatie hoort en geen gezichten ziet. Maar denk je nu echt, dat als ik het niet meende dat ik mij zou inspannen, om voor jou een kaart te leggen. Ik doe er bijna 2,5 uur over.

't Gaat erom dat iedereen zijn gevoelens en gedachten neer kan en mag tikken. DUS OOK IK! Ook al ben je het niet mee eens, ook al zit ik er kilometers naast. So what? Het is geen wedstrijd, toch? Lieve groet voor allemaal, Juul  :)