Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

dezelfde persoon

Gestart door luna, juli 02, 2005, 23:26:03 PM

luna

Ik droom nogal veel over dezelfde persoon.  Een vroegere vriendin.  Nu vraag ik mezelf af welke reden dit zou kunnen hebben.  
Ze ziet er elke keer heel triestig uit.

Julia

Dat moet je je vroegere vriendin vragen... Bel haar op, stuur een kaartje  :)

luna

Dat is nu juist iets waar ik niet veel zin in heb  ;D
Eigenlijk wil ik haar niet echt terug in mijn leven zien binnenstappen.  :-X

Palomino

Lieve Meduus,

'T zou ook heel goed kunnen dat deze vriendin het trieste aspect in je zelf vertegenwoordigt...

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

luna

Daar dacht ik ook eerder aan.  Maar kan het zo direct niet plaatsen, vandaar mijn vraag.
Ik wil niet met mijn verleden (mijn oude ik) geconfronteerd worden.
Of misschien moet ik het toch maar doen, kwestie van mezelf te testen..... ???

Julia

Testen?

Tuttie, dat heeft toch niets met jou als persoon te maken? Was je vroeger dan een naar mens, niet toch? Of wil je niet meer met het verleden geconfronteerd worden vanwege de nare herinneringen.... Juul :)

luna

Juul,

niet vanwege nare herinneringen.  
Toen (in die vriendschapsrelatie) stond ik niet stevig in mijn schoenen en werd gemakkelijk overheerst.  
Die test zou ik zien als 'sta ik nu werkelijk veel steviger in mijn schoenen'  ;)
Eerlijk gezegd heb ik geen zin meer in contact met haar omdat ze teveel energie uit mij zoog.  Was echt erg vermoeiend op het laatste.

Meduusje
PS ben hélemaaaaal geen naar mens  ;D  Nooit geweest  ;D

Dragonvlaai

Hallo,

Misschien komt het verwerken van die vriendschap nu naar boven. Is het nu de tijd om "het probleem" aan te gaan. Je hoeft haar niet op te zoeken - vind ik. Tenzij je brandende vragen hebt. Maar je zei al dat je haar niet in je leven hoeft. Het zou kunnen dat je nu pas onbewust bent begonnen het af te sluiten...en dat dit euvel zich in je droom aandient. Wellicht is er iets in je leven wat een zelfde soort gevoel bij je teweeg brengt en geeft je droom aan dat die vriendschap ten grondslag ligt aan wat je voelt in bepaalde situaties en hoe je er dan mee omgaat...

luna

Citaat van: Dragonvlaai op juli 04, 2005, 14:21:08 PM
Wellicht is er iets in je leven wat een zelfde soort gevoel bij je teweeg brengt ...

Hier ga ik zeker eens over nadenken, dat zou misschien wel kunnen.

Het zou misschien ook met nieuwsgierigheid kunnen te maken hebben.  Ik heb een bepaald groeiproces meegemaakt de afgelopen twee jaar.  En af en toe vraag ik me af 'hoe zou ik nu reageren tov haar'...

Meduusje

Julia

#9
Duusje, ik bedoelde eigenlijk meer dat je "oude ik" ook o.k. is, altijd is geweest ook.

Door haar heb je immers je eigen persoonlijkheid versterkt. Achteraf gebleken dan! Maar goed, stel je komt ze tegen op straat. Oeps! Wat zou je haar dan zeggen? Wat dacht je van een glimlach en een opgestoken hand. 't Is toch verder goed zo?

Quote:
Toen (in die vriendschapsrelatie) stond ik niet stevig in mijn schoenen en werd gemakkelijk overheerst.  

Die test zou ik zien als 'sta ik nu werkelijk veel steviger in mijn schoenen', einde quote.

Als je met Phi samen lief en leed deelt, kom je toch door elke test  ;D,  ;D !!!! Lieve groetjes, Juul  :)



janice

Citaat van: Julia op juli 04, 2005, 16:57:45 PM


Als je met Phi samen lief en leed deelt, kom je toch door elke test  ;D,  ;D !!!!


Intuitie is verstand dat haast heeft

luna

Citaat van: Julia op juli 04, 2005, 16:57:45 PM
Maar goed, stel je komt ze tegen op straat. Oeps!

Gebeurde al, voor zij het zag nam ik een andere weg :-X

Palomino

Citaat van: medusa op juli 04, 2005, 23:49:50 PM
Citaat van: Julia op juli 04, 2005, 16:57:45 PM
Maar goed, stel je komt ze tegen op straat. Oeps!

Gebeurde al, voor zij het zag nam ik een andere weg :-X

Eigenlijk heeft het zo weinig zin om te ontwijken wat (en wie) er op je pad komt...dit is namelijk een manier van het leven om je te vertellen dat je juíst díe confrontatie nodig hebt om een stukje in je zelf te helen...Zie het als een kans Meduusje, je zegt zelf al dat je nu veel sterker in je schoenen staat als destijds. Je hebt niets te verliezen , slecht een stukje van je zelf te (over)winnen, te verrijken ;)

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.