Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vergeten

Gestart door Miranda24, juni 25, 2005, 23:46:06 PM

Miranda24

De laatste 2 weken droom ik over dingen die ik in de droom zelf niet snap.
Onderwijl ik droom zeg ik ook tegen mezelf , dat als ik wakker word, dat ik het op moet schrijven.
Maar zodra ik wakker word,ben ik alle dromen kwijt van die nacht.
Hoe kan ik het stimuleren dat ik het wel kan herinneren en op kan schrijven?

liefs Amatiël

Manuel

Op het moment dat je wakker wordt, moet je proberen om je droom nog eens voor de geest te halen en waarbij je deze goed in je geheugen grift. Dan schrijf je hem op en probeer je de kleinere details ook nog te herinneren. That should do it.  ;)

Miranda24

Dat is nou juist het probleem ....
ik probeer het dus echt voor de geest te halen , ga dan ook terug "in mezelf".maar zelfs dat werkt niet :-\

Manuel

Je moet zoiets proberen vast te houden, in de fase waarin jij ontwaakt. Bij wijze van spreken zou je het zo snel mogelijk naar je geheugen moeten kopieren, want zoiets als dromen vergeet je snel als je ze niet meteen herinnerd.

Blijkbaar vergeet je het in ieder geval niet ''echt''; je kunt bijvoorbeeld dingen zien overdag die je weer aan je droom terug herinneren. Dat wil zeggen dat zoiets altijd wel ''ergens'' opgeslagen wordt, maar dat je er dan normaal gesproken vaak niet meer bij kunt.

Miranda24

Dank je voor de tip Manuel...
de laatste 2 weken ben ik zo chaotisch ....de vader van mijn zoon die mijn knul fulltime in huis wil en maar door blijft drammen erover... ben er helemaal over de toeren van , ben dus ook al info aan het inwinnen voor het geval dat. want ik weet dat als hij echt door wil gaan , dat hij er een rechtzaak van wil maken....zit daardoor dus absoluut niet lekker in me vel.... en daardoor kan ik me niets herinneren van de dromen.....

Manuel

Voor dat soort informatie kun je het beste naar een rechtswinkel gaan, denk ik, want zulke zaken zijn door de wet geregeld.

Miranda24

Ben ik dus ook al mee bezig, en heb gelukkig een paar goede vrienden die me helpen ermee. 1 daarvan zijn broer is advocaat, dus handig toch.... zal hem een stap voor zijn.......

janice

ik onthou m'nm dromen  door niet te verliggen maar te blijven liggen zoals ik lag en dan probeer ik de droom terug te halen, werkt altijd
Intuitie is verstand dat haast heeft

Miranda24

Hoi Janice....
ja dat probeer ik dus ook ,maar het probleem is , dat als mijn zoon wakker word, dat ik dan geen tijd heb om te blijven liggen hahaha....als het hem te lang duurt , dan gilt hij het huis bij elkaar..niet echt bevordelijk om een uur of 7 in de morgen  :-\

janice

dat zuigt ja :D schien eerder wakker worden ? :) 6 uur  :o
Intuitie is verstand dat haast heeft