Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Reünie

Gestart door Sunchild, juni 24, 2005, 14:01:15 PM

Sunchild

Dag allemaal,

Vanacht had ik mij toch een bizarre droom. Het leek wel of ik mij op een schip bevond. Ik kwam aan en zij een hoop mensen gedag, het was een reünie. Mensen vanuit mijn verleden kwam ik tegen. Grappig, want er zaten er twee bij die ook aanwezig zijn op een reünie volgend maand. Opvallend vond ik dat het eigenlijk meer een feest was met, voor mijn gevoel, drie partijen. Mijn oud collega's, een vliegtuigmaatschappij en nog een partij. Toen ik wakker werd legde ik eigenlijk meteen een link tussen de vliegtuigmaatschappij en een oud geliefde, hij werkt ook bij een vliegtuigmaatschappij. Wel bij de concurent, want de stewardesses in de droom droegen een blauw pakje  :P. Over de sfeer van de droom kan ik mij weinig herinneren, behalve dat het wel leek alsof ik haast had, zelfs op het feestje, de stewardesses niet uit kon staan :-X (een van die meiden kende mij ook in de droom en was genieperig) en ergens te laat voor was?

Moet toch iets betekenen denk ik zo.......

Alvast bedankt  :-*

Manuel

Wat ik weet dat dromen over een schip voor onzekerheid in bepaalde zaken staat.

Sunchild

Citaat van: Manuel op juni 25, 2005, 01:48:39 AM
Wat ik weet dat dromen over een schip voor onzekerheid in bepaalde zaken staat.

Dank je Manuel  :D!

Wel geloof ik dat deze droom toch iets meer inhoud! ::)

:-*

Manuel

Jazeker, misschien leidt die reunie volgende maand met die 2 personen wel tot een situatie waardoor jij bepaalde zaken nog eens gaat overdenken, het zou kunnen dat dat min of meer onderbewust al aan de gang is. Of misschien voel je gewoon enige twijfel/onzekerheid met betrekking tot die reunie of gewoon je oude vrienden en kennissen in het algemeen.