gesprekken in dromen die later echt plaatsvinden

Gestart door marie-therese maas, juni 17, 2005, 04:21:29 AM

marie-therese maas

Hier ben ik nogmaals!!!
Ik zou jullie meningen hierover wel eens willen horen!
Het overkomt mijn vriend wekelijks dat hij tijdens een gesprek voelt dat hij dit gedroomd heeft. Hij weet wat er gezegd gaat worden. Hij weet precies wat de ander gaat zeggen en precies wat hij gaat zeggen. Hij heeft al eens geprobeerd dit te saboteren door te proberen het gesprek een andere wending te geven echter dat lukt niet. De gesprekken vinden altijd later plaats dan de droom. Zelfs een paar maanden/jaren later.
Ik hoop graag iets te horen!
Groetjes van een tweeling! :)

Djeezes

Hey Tweeling..

Ik weet nu niet of dit over hetzelfde gaat maar mij zelf overkomt het soms ook wel eens dat ik op een bepaalde plaats ben op een bepaald tijdstip en aan het praten met iemand dat ik dan op een bepaald moment besef van hey.., been here, done that.., gewoonweg echt beseffen ik heb dit al meegemaakt zonder dat dat enigzins zou mogelijk zijn, (nog nooit op plaats x geweest, nog nooit met persoon y gepraat etc..)
soms komt het dan ook voor dat ik ergens een snapshot (2-4 seconden) weet van wat meteen daarna gaat gebeuren..,
heel vreemd is dat,
maar het grote verschil met uw vriend zit em wel daar dat ik  die dingen niet op voorhand weet, het gebeurd enkel op die moment als het er gaat gebeuren..
Verder kan ik enkel zeggen dat het vrij uitzonderlijk is dat ik me een droom herriner als ik opsta, meestal weet ik juist of ik goed of slechtgeslapen heb zonder enige gebeurtenis ..

Kunnen we dit onder hetzelfde plaatsen of toch net niet?
hopelijk heb je er wat aan..
Groetjes
Djeezeke