Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Scherp Beeld

Gestart door just_madje, juni 12, 2005, 21:25:31 PM

just_madje

Hallo allemaal!
Laatst had ik een droom. Voor mijn gevoel duurde het best een tijdje voort, zonder dat er iets bijzonders gebeurde...toen opeens werd mijn hele beeld gevuld met het omdraaiende hoofd van iemand die heel veel indruk op mij gemaakt heeft (dat wil zeggen, jaren lang en met positieve en negatieve aspecten en veeeel emoties!) dat beeld was zo scherp en helder, ik zou zweren dat het echt was en dat hij gewoon in mijn droom had 'ingebroken.' Hij keek me echt recht aan!
Wat moet ik hier nou mee? Sinds de droom denk ik er steeds aan en hoop ik dat ik het weer voor me zie. Misschien is dit een beetje te vaag...maar vragen zijn welkom!

just_madje

Zoals het hier staat, komt er niet echt uit wat ik bedoel, maar ik kan het geloof  ik niet echt goed verwoorden. Hopelijk wil iemand de moeite doen om er toch iets over te zeggen.

X

Palomino

Hoi just_madje,

Ik denk dat de persoon waarover je droomde een hele diepe indruk op je heeft gemaakt.
Die indruk was zo groot dat jouw hele leven om hem draaide, hij vulde jouw hele beeld in...

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

just_madje

Ja daar heb je mss wel gelijk in. Ik vond het alleen zo raar, want ik heb diegene al een lange tijd (een jaar of 2) niet meer gezien. Soms dacht ik er nog wel aan, dat wel. Toch was het wel raar om dat beeld zo duidelijk voor me te zien...het leek zo echt!

Palomino

Hoi just_madje,

Misschien is er iets gebeurd ,of heb je iets ervaren-en dat hoeft helemaal niet bewust te zijn-waardoor je herinneringen aan hem werden getriggerd ,en zo in je droom naar voren kwamen.

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.