Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

School

Gestart door Sunchild, juni 11, 2005, 20:58:11 PM

Sunchild

Hi everybody,

Volgens mij heb ik nu al een tijd geen droom geplaatst, dus ik mag weer  ;D.

Vannacht droomde ik van een oud gebouw, volgens mij was het een school. Ik liep naar binnen, stiekem langs de bewaking en rende naar de witte deur. Die kreeg ik open. Eenmaal binnen verdwaalde ik en wist niet welke kant ik op moest. De deur die mij in eerste in stantie naar buiten leiden, was verdwenen. Er waren enkel anderen deuren over. Die deur waar ik doorheen kwam, om de hoek van de gang, was verdwenen. Het pand leek wel te zijn gerestructueerd. Toen kwamen er opeens mensen (twee), opdagen. Het leek wel alsof ik betrap werdt. Ik gaf toen aan dat ik naar school wilde. Toen werdt mij vertelt dat ik aan de late kant was. Kijkend op mijn horloge stond deze op 22:00. Te laat voor school dus! Het wel alsof ik klasgenoten tegen kwam. In ieder geval een bekende! En ik was blij deze te zien. Volgens mij zijn wij toen samen het pand uitgelopen, yep, ik weet het weer, wij liepen er samen uit.

Voor degene die hier de tijd voor gaat uittrekken, ontzettend bedankt.

Liefs,
Zonnetje

Sunchild

Heb de tekst even aangepast! Eigenlijk heb ik de pijnlijke spelfouten eruit gehaald  ::).

Opti-Mystique

Citaat van: Sunchild op juni 12, 2005, 19:10:04 PM
Heb de tekst even aangepast! Eigenlijk heb ik de pijnlijke spelfouten eruit gehaald  ::).

Citaat van: Sunchild op juni 11, 2005, 20:58:11 PM
...Toen werdt mij...

Auw... :P

Haha... ik zeik gewoonlijk niet over spelfouten, maar in dit geval vraag je er expliciet om ;) ;D

:-*

Sunchild

Citaat van: Opti-Mystique op juni 13, 2005, 11:25:25 AM
Citaat van: Sunchild op juni 12, 2005, 19:10:04 PM

Citaat van: Sunchild op juni 11, 2005, 20:58:11 PM
...Toen werdt mij...

Auw... :P

Haha... ik zeik gewoonlijk niet over spelfouten, maar in dit geval vraag je er expliciet om ;) ;D

:-*

Touche!  :P

Ik ga het lekker niet wijzigen,
Citeerin dit geval vraag je er expliciet om [/qoute]  :P

Opti-Mystique

Citaat van: Sunchild op juni 13, 2005, 15:17:19 PM
Touche!  :P

Ik ga het lekker niet wijzigen, in dit geval vraag je er expliciet om :P

Het is dan ook de ergste van allemaal... Werd met "dt" komt never-nada-nooitniet voor... in geen énkele tijdsvorm... zelf niet in vorige levens ;D

Maar ja, aan je goede wil ligt het niet. Je doet in ieder geval je best om op school te verschijnen... zij het pas om 22.00 uur... :P ;)

Liefs, Dolf

Sunchild

Citaat van: Opti-Mystique op juni 13, 2005, 16:03:06 PM

Het is dan ook de ergste van allemaal... Werd met "dt" komt never-nada-nooitniet voor... in geen énkele tijdsvorm... zelf niet in vorige levens ;D

Thanks for killing that dream! Had nog gehoopt op een bijbaan bij een uitgeverij, als schrijfster.  :-X

Citeer
Maar ja, aan je goede wil ligt het niet. Je doet in ieder geval je best om op school te verschijnen... zij het pas om 22.00 uur... :P ;)

..........................

................................................Buitenlandse tijd!  :P

Opti-Mystique

Citaat van: Sunchild op juni 13, 2005, 16:23:41 PM
...Thanks for killing that dream!...

Je kunt het ook zien als alvast één steen minder om je eigen glazen in te gooien, tijdens je sollicitatie bij deze uitgeverij... ::)

Ik gun je het beste; dus any time ;)

Liefs, Dolf

Sunchild

:P, Maar goed! Nu weer terug naar mijn droom.....
------------------------------------------------------------

Hi everybody,

Volgens mij heb ik nu al een tijd geen droom geplaatst, dus ik mag weer  ;D.

Vannacht droomde ik van een oud gebouw, volgens mij was het een school. Ik liep naar binnen, stiekem langs de bewaking en rende naar de witte deur. Die kreeg ik open. Eenmaal binnen verdwaalde ik en wist niet welke kant ik op moest. De deur die mij in eerste in stantie naar buiten leiden, was verdwenen. Er waren enkel anderen deuren over. Die deur waar ik doorheen kwam, om de hoek van de gang, was verdwenen. Het pand leek wel te zijn gerestructueerd. Toen kwamen er opeens mensen (twee), opdagen. Het leek wel alsof ik betrap werdt. Ik gaf toen aan dat ik naar school wilde. Toen werdt mij vertelt dat ik aan de late kant was. Kijkend op mijn horloge stond deze op 22:00. Te laat voor school dus! Het wel alsof ik klasgenoten tegen kwam. In ieder geval een bekende! En ik was blij deze te zien. Volgens mij zijn wij toen samen het pand uitgelopen, yep, ik weet het weer, wij liepen er samen uit.

Voor degene die hier de tijd voor gaat uittrekken, ontzettend bedankt.

Liefs,
Zonnetje

-------------------

Iemand?

Opti-Mystique

Citaat van: Sunchild op juni 15, 2005, 14:05:41 PM
...Kijkend op mijn horloge stond deze op 22:00. Te laat voor school dus!...

Hi Sunny,

ook nog even een serieuze noot bij je droom: ik kwam gisteren in een boek tegen dat te laat komen expliciet staat voor een gemiste kans. Nu deze nog ff in het juiste verband van je droom zien te plaatsen... ::)

liefs, Dolf

Miranda24

Als ik je droom zo lees... dan is hetgeen dat mij te binnen schiet dat idd wat Dolf zei, dat je een kans gemist hebt...maar dat je toch weer een nieuwe kans krijgt om die te pakken ,aangezien een school in een droom positief is...en het lijkt mij dat je die kans gaat pakken door middel van iets/iemand dat je al kent(bekende waar je mee naar buiten loopt), en daardoor je doel bereikt..

Opti-Mystique

Hmmhmm... dan sluit ik me weer aan bij wat Amatiël zegt, dat je alsnog je kans pakt.

Ik heb voorlopig alleen nog gelachen met je droom :P, maar tevens valt me een hoop te binnen bij het serieus doorlezen van je droom. Een school(gebouw) staat in eerste instantie voor jezelf, een instituut waar je leert op geleerd hebt. En het feit dat je door de gangen dwaalt, duidt er mijns inziens op dat je op zoek bent naar kennis, die je voor je gevoel vergeten bent: ervaringen eerder uit dit leven of misschien zelfs kennis dat in je bovenbewuste ligt opgeslagen; intuïtieve wijsheid waar je op terug wilt kunnen vallen... De witte deur symboliseert de zuiverheid die erachter schuilgaat; de toegang tot het zuivere deel van jezelf.

De bewaking kan symbliseren dat zij iets bewaakt dat van waarde is of niet zomaar voor iedereen toegankelijk is. Het feit dat je de bewaking probeert te omzeilen, kan aangeven dat jij jezelf als indringer ziet en mogelijk daarmee niet de juiste persoon om toegang te hebben tot hetgeen dat je zocht en dit uit te dragen.

De herstructurering van het gebouw kan de verandering van jouw persoon in dit leven symboliseren, of misschien zelfs de incarnatie van de Ziel in een stoffelijk lichaam. Het uiterlijk is veranderd, maar de inhoud niet. Het is slechts in een andere vorm gegoten.

Je zoektocht leidt tot een ontmoeting met een klasgenoot; dat deel van jezelf die ook de lessen bijgewoond heeft en vertegenwoordigt de kennis die je zoekt en die je in deze vindt. En dit neem je mee naar buiten; dit draag je uit. Heeft dit soms te maken over de discussie die elders met Phi loopt over je besef van verlichting? Terug naar de kern??

Ik ben niet zo thuis in numerologie, maar ik weet dat 22 net als 11, 33 etc. een meestergetal is. Maar geen idee wat dit symboliseert in je droom.

Tot zover, wat mijn gedachten hierbij zijn, Sunny... :)

Liefs, Dolf

Sunchild

Citaat van: Opti-Mystique op juni 16, 2005, 20:13:28 PM
Hmmhmm... dan sluit ik me weer aan bij wat Amatiël zegt, dat je alsnog je kans pakt.

Ik heb voorlopig alleen nog gelachen met je droom :P, maar tevens valt me een hoop te binnen bij het serieus doorlezen van je droom. Een school(gebouw) staat in eerste instantie voor jezelf, een instituut waar je leert op geleerd hebt. En het feit dat je door de gangen dwaalt, duidt er mijns inziens op dat je op zoek bent naar kennis, die je voor je gevoel vergeten bent: ervaringen eerder uit dit leven of misschien zelfs kennis dat in je bovenbewuste ligt opgeslagen; intuïtieve wijsheid waar je op terug wilt kunnen vallen... De witte deur symboliseert de zuiverheid die erachter schuilgaat; de toegang tot het zuivere deel van jezelf.

De bewaking kan symbliseren dat zij iets bewaakt dat van waarde is of niet zomaar voor iedereen toegankelijk is. Het feit dat je de bewaking probeert te omzeilen, kan aangeven dat jij jezelf als indringer ziet en mogelijk daarmee niet de juiste persoon om toegang te hebben tot hetgeen dat je zocht en dit uit te dragen.

De herstructurering van het gebouw kan de verandering van jouw persoon in dit leven symboliseren, of misschien zelfs de incarnatie van de Ziel in een stoffelijk lichaam. Het uiterlijk is veranderd, maar de inhoud niet. Het is slechts in een andere vorm gegoten.

Je zoektocht leidt tot een ontmoeting met een klasgenoot; dat deel van jezelf die ook de lessen bijgewoond heeft en vertegenwoordigt de kennis die je zoekt en die je in deze vindt. En dit neem je mee naar buiten; dit draag je uit. Heeft dit soms te maken over de discussie die elders met Phi loopt over je besef van verlichting? Terug naar de kern??

Ik ben niet zo thuis in numerologie, maar ik weet dat 22 net als 11, 33 etc. een meestergetal is. Maar geen idee wat dit symboliseert in je droom.

Tot zover, wat mijn gedachten hierbij zijn, Sunny... :)

Liefs, Dolf

Jij groeit hier echt in, gaaf! Ik kan mij plaatsen bij jullie beide  :D.

Nu zit ik letterlijk nog op school, deeltijd. Nu ben ik begonnen met de opleiding en weet niet hoe verder. Een klasgenoot heeft mij op sleeptouw genomen en neemt mij nu naar plaatsen die deuren voor mij openen! Kan dat het zijn?

Vanmorgen bedacht ik mij opeens dat ik les heb om 10:00. In de droom was ik te laat want het was 22:00. Precies omgekeerd  :-\ Nu dat ik aan 10 juni (geen idee) en de mogelijkheid op 22 juni (doe ook maar wat  ;D)

Fijn om te weten dat er zich nog een mogelijkheid aandient.  ;)

Thank you!

Manuel

Ik had laatst ook nog een droom over een schip en ook een met een vroeger schoolgebouw.

De school staat symbool voor de levenslessen en wat jij daar moet leren. Mijn droom ging over een schoolgebouw waar ik ooit een opleiding heb gevolgd, en er was een klasgenoot uit de basis/begin-middelbare school  welke altijd heel competitief tegenover mij was, een soort van rivaal die in niets voor me onderdeed maar toch vaak de overhand wist te nemen door zijn overbluffende uitstraling. In die droom overmeesterde ik hem echter op een best wel laffe manier, het is natuurlijk wel een droom, maar ik denk dat deze droom te maken had met het begrijpen van zijn houding, dat ik nog een les gebaseerd op herinneringen uit het verleden mag leren.