Lieve Amatiël,
De mensen in het begin van de droom zijn waarschijnlijk allemaal verschillende kanten van jezelf. Ze zijn urenlang in gesprek en dat bevordert natuurlijk de innerlijke harmonie.

Vervolgens word je meegenomen naar een hoog plateau, een hoger niveau van bewustzijn, vanwaar je een groter overzicht hebt. De cabine doet me denken aan de capsule die elk bewustzijn omgeeft. Het hoog opstijgen is een droombeeld dat hoort bij het hartchakra. Vanuit een hoger, vrij gevoel kijk je naar je leven of naar een situatie... Ook de kleur groen hoort bij het hartchakra. Het is een kleur van kalmte, innerlijke rust en van liefde, onzelfzuchtigheid, medeleven enz. Ik zie het groene licht als een helende en groeibevorderende energie. Je zet zélf het apparaat aan dat het groene licht uitstraalt, dat is belangrijk.
Daarna ben je ineens weer terug op het gewone bewustzijnsniveau, daar waar het licht zijn werk moet doen, en je zit in de auto (ego). Je wordt overspoeld door het licht, dat door je heen gaat en alle storende invloeden van het dagelijkse leven wegneemt en naar de aarde laat vloeien. Dan kan de groei plaatsvinden... Het lijkt in jouw ogen alof je gescand wordt, maar ik zie het als een krachtige groei-impuls die je jezelf gegeven hebt.
Het is in ieder geval een positieve droom.
Liefs,
Ricca