...Just a question 'bout dreams...

Gestart door Dionne, mei 27, 2005, 14:17:02 PM

Dionne

Heb niet echt een specifieke droom, maar wel dromen waar mama in voor komt...

Is ze er dan ok echt...?  Of een verbeelding?

Palomino

Lieve Dionne,
Persoonlijk denk ik dat ze je een bezoekje brengt :)

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Sunchild

Citaat van: Palomino op mei 27, 2005, 19:35:18 PM
Lieve Dionne,
Persoonlijk denk ik dat ze je een bezoekje brengt :)

Liefs,
Palo

Daar sluit ik mij helemaal bij aan  ;)

anghie

Heya Dionne...,
Ook ik denk dat je moeder je bezoekt in je dromen...als een soort vanbeschermengel!!!Ze is bij je en beschermt je ... door je kracht en vertrouwen injezelf te geven........

Ricca

Lieve Dionne,

Ik las zojuist op het algemene forum dat je moeder is overleden. Wat verschrikkelijk voor je. Ik leef heel erg met je mee. Natuurlijk hield je van haar en zij van jou en jullie zullen ook altijd op een heel speciale manier verbonden blijven - in liefde. Misschien voel je af en toe haar liefde om je heen. Dan is ze héél dicht bij jou.

Het is ook mogelijk dat je haar in je dromen ontmoet. Als het een echte ontmoeting geweest is, dan wéét je dat meestal ook wel, dan voelt zo'n droom heel echt. Bijna echter dan echt. Daarnaast kun je ook gewone dromen over je moeder hebben, symbolische dromen die uit jouzelf komen en die over jouw eigen gevoelens gaan. Als je een keer een nare droom over je moeder hebt, kun je er zeker van zijn dat het een eigen maaksel van jou is. Let maar op de sfeer van de droom. Vaak ziet een overledene er in een ware ontmoetingsdroom iets jonger uit en lijkt ook soms iets langer dan voorheen. Droomontmoetingen zijn altijd mooie ervaringen. Op dat bewustzijnsniveau bestaan geen misverstanden, daar tellen alleen de ware gevoelens voor elkaar en die gevoelens zijn wederzijds aan elkaar bekend.  

Je hoeft niet om droomontmoetingen te vragen, ze komen vanzelf.

Liefs en heel veel sterkte,
Ricca
From Ricca with Love