Kerkdienst n treinwagon

Gestart door janice, mei 26, 2005, 09:27:25 AM

janice

Ik droomde op de avond na de gebeurtenis uit deze topic dat ik op een perron in m'n geboorteplaats zat, de trein/metro leek laat, het was druk op het perron. en als er een trein (van links) aankwam dan reed het zo het perron op, stopte regelrecht voor een roltrap. Maar het was niet de trein die ik moest hebben.
Uiteindelijk kwam mijn trein van rechts. De entree was heel donker, ik kwam er met een groep in de wagon. Er stonden wat Afrikanen voor me, links van me was de wagon supergroot, fel verlicht maar ik durfde er niet in. Ik bleef liever in het donker met de Afrikanen, 1 van de Afrikanen noemde me bangerik, het groepje waar ik mee de trein in stapte zei keihard, het stinkt hier, en omdat ik niet achter wilde blijven ben ik met ze meegelopen, de fel verlichte ruimte in.
Het was heel mooi, het leek wel op een kerkdienst, de zaal was vel wit en geel verlicht in ingericht. Rechts van me zaten honderden witgeklede pauzen leken het, met blauwe petjes/keppeltjes. Ik probeerde zo geruisloos voorlangs te lopen, bang iets te verstoren/opgemerkt te worden. Ik ben vervolgens achterin de zaal op een creme gelige stoel gaan zitten samen met de rest om alles gade te slaan terwijl ik niet zeker wist of de trein nou inmiddels doorreed of nog stil stond.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Ricca

Lieve Janice,

100 pausen = 100 hiërofanten = 100 leraren. Dus iets i.v.m. je studie. En het is nogal overbelicht. Kom je er dan uit?
(Of ben je inmiddels al afgestudeerd?)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

janice

Nee nog niet afgestudeerd, hopelijk gebeurt dat wel snel, ik ben daarom al een tijd van plan om m'n opleiding werkend af te maken ipv aan fictieve projectjes op school te werken, ben dus weer druk opzoek naar een stageplek.

schien is dat het licht wel :)

Ricca

Ja, het staat flink in de schijnwerpers. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Palomino

Hey Jan,

Het wit-geel-crème aspect komt in meerdere van jouw dromen naar voren (herinner me dit ook uit pm gemailde dromen)...wat denk je zelf dat dit inhoudt ?

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

janice

het gevoel wat bij mij bij wit-geel-creme oproept warmte helderheid en zoetigheid  :D
warmte in de zomer -> geel/creme
of zoetigheid als in vanillevla  :D
wit als in schoon/helder/opgeruimt/zuiver/rustgevend

ben echt slecht in het zoeken naar de ware betekenis achter droomsymbolen maar dit komt er in mij op