zonnige relaties?

Gestart door nathalie67, mei 22, 2005, 11:15:39 AM

nathalie67

hallo

ik heb een legging van 3 (verleden heden toekomst) gedaan over de vraag: wat gaat er gebeuren met mijn liefdesleven dit jaar?

verleden: staven 5
heden : staven 10
toekomst: de zon

kan iemand me vertellen wat dit betekent? (ik ben beginner)

nathalie67

ik las trouwens net een berichtje van dolf over een dezelfde persoon die onder verschillende namen leggingen verricht, maar dat ben ik niet hoor! ik ben echt nieuw en uniek (nou ja qua naam dan)

Opti-Mystique

Hi Nathalie,

Allereerst welkom op het forum!

Met betrekking tot je legging zijn in het kort mijn gedachten daarbij het volgende:

Staven V in het verleden laat zien dat er een vriendschappelijke of relatief milde confrontatie met de omgeving is geweest. Dit kan wijzen op een vorige relatie die uit is gegaan of iemand die op je pad is gekomen, en die niet onopgemerkt is gebleven. In het laatste geval kan dat betekenen dat jullie elkaar een beetje hebben zitten uitdagen, met of zonder resultaat. In ieder geval zie ik hier niet een heel groot verdriet liggen, maar er is wel iets dat je geprikkeld heeft.

Staven X in het verleden kan aangeven dat jij op dit moment wellicht een relatie wenst, maar dat je je leven dusdanig hebt ingericht dat er praktisch gezien geen relatie inpast. Je hebt er simpelweg geen tijd of energie voor. Wanneer er iemand op je pad zou komen die jij de moeite waard vindt, dan ga je uiteraard keuzes maken. En deze kaart draait om de keuze wat je dan los gaat laten, om plaats te maken voor nieuwe dingen. Deze kaart symboliseert het gedrag van mensen om maar te blijven verzamelen en te verzamelen, en zich ook aan zaken, emoties, gedachten of personen te blijven vasthouden, die in het verleden weliswaar een toegevoegde waarde hadden maar nu niet meer. Je bent hier dus bezig met o.a. veel ballast mee te sjouwen, waardoor je enerzijds soms door de bomen het bos niet meer ziet, teveel hooi op de vork, en anderzijds er geen ruimte meer is voor dingen die je nu graag erbij zou willen. Het advies hier is dus selectief opruimen en loslaten...

De Zon in de toekomst geeft in eerste instantie aan het verleden los gelaten hebben en de toekomst tegemoet treden. Het is een erg energieke kaart, maar ook een krachtige kaart. Het paard draagt het kind, met betrekking tot een relatie zou jij in deze wisselwerking óf het kind óf het paard, of afwisselend de één of de ander kunnen zijn. Deze kaart staat verder hoofdzakelijk voor duidelijkheid krijgen en hebben; in het zonlicht kunnen we alles scherp waarnemen, in tegenstelling tot het half-verborgene in het Maanlicht (kaart XVIII). Kaart XIX is de 1 ontmoet de 9: de Magiër ontmoet De Heremiet, en dit symboliseert je zelfontplooïng en zijn wie je dénkt dat je bent in combinatie met de ervaring en de wijsheid van de Heremiet: het zijn wie je wéét dat je bent. Dit geeft dus aan dat je op dit moment duidelijkheid voor jezelf hebt, met betrekking tot wie je als persoon bent en dat je een relatie kunt beschouwen als een áánvulling op dat pakket, in plaats van een ínvulling van dat pakket. Tot slot geeft de Zon aan dat je lekker mag genieten van wat er op je pad komt, los van het feit of dit een relatie is, een leuke ontmoeting of iets anders om van te kunnen genieten en vooral het advies om gewoon open te staan voor wat er op je pad komt...

Liefs van Dolf

nathalie67

heel erg bedankt Dolf, deze betekenis haal ik er dus zelf echt niet uit. Ik heb een boek, ik kijk op het forum,maar het lijkt soms wel alsof er zoveel verschillende betekenissen aan een kaart worden gegeven...Ik moet je eerlijk zeggen dat jouw uitleg over verleden en heden hout snijdt! Maar het blijft moeilijk.

groetjes