Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

waar slapen ?

Gestart door twisted, mei 18, 2005, 22:01:10 PM

twisted

heej ik had eergister een best vreemde droom .. ik ging bij mijn vriendin slapen, ze woonde oppeens in een heel groot huis .. maar ik moest buiten op zo een inklap bedje slapen (Dat moest ik elke keer blijkbaar).. maar voordat we gingen slapen, mocht ik bij haar in haar bed slapen(binnen) .. wat ik me verder nog kan herinneren was dat het huis nog geverft werdt van binnen en dat toen ik weer buiten kwam dat bed helemaal nat was en al mn spullen (mobiel etc) nog buiten lagen..

wat betekent dit ? ..

een huis hoort jezelf toch voor te stellen ? ..
maar wat deed mijn vriendin (en pa enzo) dan daar ?'

groetjes .. twisty

Palomino

Citaat van: twisted op mei 18, 2005, 22:01:10 PM

een huis hoort jezelf toch voor te stellen ? ..
maar wat deed mijn vriendin (en pa enzo) dan daar ?'

lieve Twisty,

Je vader en je vriendin maken toch zeker deel uit van je leven...
De droom laat ik nog even op me inwerken...misschien later meer...

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Manuel

Grappig, gisteren of eergisteren droomde ik dat mijn broer ineens in een heel groot huis woonde.  ;D

Maar ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag. Misschien heb je wat aan deze link(???)

http://www.wiedaar.demon.nl/droomsymbolen2.htm

Ik moet zeggen dat ik veel symbolen uit mijn dromen wel kan plaatsen met behulp van de uitleg op de bovenstaande site. Hier lees ik o.a. ook dat ''regen'' het wegspoelen van angsten en zorgen symboliseerd. (''- Een verfrissend teken.'')

Palomino

Hi Twist,
Heb je misschien het gevoel dat je vriendin momenteel veel met zich zelf, haar eigen ontwikkeling bezig is en dat jij een beetje buitengesloten wordt...?

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

twisted

dat zou het best eens kunnen zijn jah ..
maar een huis hoort mijn ziel of zijn te symboliseren toch?

Palomino

Citaat van: twisted op mei 26, 2005, 23:17:49 PM

maar een huis hoort mijn ziel of zijn te symboliseren toch?

Een huis symboliseert je hele IK met alles er op en er aan, je persoonlijkheid, je gedachtenwereld en dus ook je ziel... :)

Liefs,
Palo