Auteur Topic: Een typisch geval van jammer:  (gelezen 3162 keer)

Opti-Mystique

• Master lid
  • Hoe je je voelt bepaalt wat je creëert!
    • Healthy by Nature | Praktijk voor Natuurlijke Gezondheid
Een typisch geval van jammer:
« Gepost op: mei 12, 2005, 23:28:05 pm »
Lieve allemaal,

Ik heb goede reden om aan te nemen dat we recentelijk verscheidene nieuwe forumleden hebben mogen verwelkomen, die feitelijk één en dezelfde persoon zijn. Ik ontvang de meest bijzondere PM-constructies en ik wil hierbij aangeven daar geen goed gevoel bij te hebben, alsook dit erg slecht te kunnen waarderen.

Deze PM’s houden verzoeken in om een Tarot-legging te doen en in het verlengde daarvan meen ik dat nu een goed moment is om een aantal punten heel duidelijk aan te geven:

Vooropgesteld dat ik het erg zinvol, waardevol en bovenal leuk vind om te doen, krijg ik momenteel voor iedere Tarot-legging die ik online uitwerk, zo’n 3 nieuwe aanvragen terug. Dit aantal rijst eerdaags de pan uit dus. Ik dank jullie allemaal hartelijk en oprecht voor de waardering die hieruit blijkt, maar de tijd en energie die ik aan Tarot kan en wil besteden is wel degelijk gelimiteerd. Desondanks probeer ik te helpen waar ik kan en wil ik deze aandacht zo eerlijk mogelijk kunnen verdelen.
Ik realiseer me heel goed dat er mensen in ons midden zijn, die door een zeer moeilijke tijd gaan en op het forum steun proberen te vinden. Ook ik doe mijn best om hier binnen mijn mogelijkheden aan bij te dragen, wanneer men mijn interpretatie van de Tarot wenst.

Echter zou ik het bijzonder op prijs stellen als men mij met hetzelfde open vizier benadert, als ik jullie en men kan vertrouwen op mijn discretie, wanneer aangegeven wordt dat dit gewenst is. Maar ik zal echt niet sneller of meer leggingen gaan doen, door onder meerdere nicks aanvragen bij me neer te leggen. Sterker nog: wanneer ik het gevoel krijg dat ik op mijn hoede moet gaan zijn en er twijfels rijzen over wie ik tegenover me heb, dan kan ik mij niet volledig openstellen om jullie kaarten te interpreteren. En daarnaast bezorgt mij dit een gevoel, dat ik erg onprettig vind om te hebben.

Ik vertrouw erop dat men begrip opbrengt voor bovenstaande en dat we daardoor een groeiend gezelschap kunnen blijven, binnen een sfeer van vertrouwen… Thanx!

Liefs van Dolf

els

• Gast
Re:Een typisch geval van jammer:
« Reactie #1 Gepost op: mei 13, 2005, 14:50:23 pm »
Hoi Dolf,
Grappig dat je dit schrijft. Want ik herken dit zelf ook. Al is het dan op een ander forum. Ik denk dat het goed is dat je dit bericht hier hebt geplaatst!

Liefs Els

carmelita

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 22, 2005, 01:02:03 am »
lIEVE DOLF NEE DIT IS GEEN EERLIJKE MANIER. EN ZOIETS VERDIEN JE OOK NIET. ZEKER OMDAT JE ER JE TIJD ENERGIE EN LIEFDE INSTEEKT. SNAP ZOIETS NIET ??? KNUF CARMI :-* :-* :-* :-*

twisted

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 24, 2005, 16:22:29 pm »
ik denk dat het ook een goed/leuk idee is voor de mensen met minder dringende en belangrijke vragen zelf aan de slag te gaan met tarot en zelf leggingen doet .. en aan de hand van dat misschien vragen stelt over de uitkomst etc.. toch ? .. nja tis maar een ideetje
groetjes twisty

p.s. ik vindt t echt super dat opti dit doet voor iedereen. hij verdient een knuffel van iedereen .. dus bij deze . KNUFFEL VAN MIJ !!..

Palomino

• Master lid
  • De geest zoekt maar het hart vindt...
« Reactie #4 Gepost op: mei 24, 2005, 17:03:04 pm »
Dikke Knuffel van Palo !!!!
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.