Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Mijn zoon

Gestart door carmelita, mei 11, 2005, 23:28:34 PM

carmelita

Hoi kenners, ik zit al heel lang met een vraag. Nu zou ik het toch dolgraag willen weten. Mijn zoon is geboren op 22-10-1982. Volgens de 1 is hij een Schorpioen, terwijl een ander weer beweert dat hij nog een Weegschaal is. Meduus heb jij hier voor mij een antwoord op???? Het begint me steeds meer te intrigeren onder wat voor Teken hij nu valt. Knuf Carmi :-* :-* :-*

janice

#1
das een weegschaal,
de schorpioen begint bij 24 oktober .. als het goed is.
Intuitie is verstand dat haast heeft

luna

Carm,

Janice heeft gelijk, je zoon is weegschaal.
Volgens mijn boeken begint scorpio op 23 oktober.
Maar ik denk wel dat hij invloeden zal hebben van dat teken omdat zijn zon zo dicht tegen schorpioen ligt.

;) Meduusje

carmelita

Bedankt Meduus en Janice gelukkig niet echt een schorpioen :) Knuffel Carmelita :-* :-* :-*

janice

ik ben wel nieuwsgierig naar de rest van z'n geboortegegevens ? tijd en plaats ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

Kreeftje

Ik heb net es m'n eferemide van 1982 nagekeken en de zon ging binnen in schorpioen om 18u59 op 23/10/1982... dus hij is zeer zeker nog een Weegschaal... Maar over het algemeen zou je er de volgende keer beter zijn geboorteplaats en -tijd bij zetten... Trouwens zon in schorpioen personen zijn allemaal niet zo slecht, net zoals zon in weegschaal personen niet allemaal schatjes zijn... Van de andere planeten heeft hij alleen Jupiter in Schorpioen... Je zoon heeft, naast de zon, nog 4 planeten in Weegschaal, nl. Mercurius, Venus, Saturnus en Pluto... wat weegschaal kwesties (het juiste evenwicht vinden, sociale omgang en relaties, ...) nog belangrijker maakt dan moest hij alleen de Zon daar gehad hebben...
Grtz
Kreeft

luna

Citaat van: carmelita op mei 12, 2005, 23:04:08 PM
Bedankt Meduus en Janice gelukkig niet echt een schorpioen :) Knuffel Carmelita :-* :-* :-*

Carm,

Het is mogelijk dat jouw ervaring met een schorpioen misschien slecht kan geweest zijn.
Scheer niet iedereen over de zelfde kam Carmi.
Ik ken hele toffe mensen die scorpio zijn ;)

Meduus

carmelita

Lieve Meduus helemaal mee eens, toegegeven zijn mijn ervaringen met mensen die onder het teken Schorpioen geboren zijn niet erg positief, maar goed zal net aan de personen in kwestie liggen. Knuffel Carmi :-* :-* :-*

janice

#8
dat heb ik ook hoor, mensen van het teken schorpioen zijn gewoon irritanter dan anderen. :-\
maar schien issie schorpioen ascendant ? :D wat is z'n geboortetijd en plaats ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

carmelita

Lieve Janice zijn geboorteplaats is Amersfoort. En hij is geboren 11.40. Misschien kan je hier wat meer mee. Ook vopor Kreeftje hier dus mijn reaktie. Knuf Carmi :-* :-* :-*

janice

ik vind z'n geboortetekening apart: alle planeten staan op een kluitje in 3-4 tekens en in 5 huizen. Ik denk dat je zoon is zoals die is door (assertieve/agressie/energieke) mars in het eerste huis (z'n optreden naar buiten toe) in boogschutter (communicatie).

maar dit is mijn summiere verklaring, de rest komt van nog wel van de experts onder ons ;)
Intuitie is verstand dat haast heeft

carmelita

Lieve Janice help ik begrijp er niet veel van. Heb bar of te wel absoluut geen verstand van astrologie, dus wil je wat meer uitleg geven please. Knuffel Carmi :-* :-* :-*

janice

Ok, je ascendant (ofwel het teken in het eerste huis) beschrijft de indruk die je op anderen achterlaat en de buitenkant van je persoonlijkheid.
Hij heeft boogschutter in zijn eerste huis. Dat maakt dat hij overkomt als rusteloos optimistisch, roekeloos, onafhankelijk, licht ontvlambaar, extravert, drang naar reizen, letterlijk en figuurlijk, enthousiast -> niemand willen teleurstellen, en de drang naar vrijheid is erg groot.

Planeet mars in dit eerste huis zorgt ervoor dat de energie van deze planeet direct naar buiten toe geuit word. Met mars in het eerste huis komt iemand heel direct, snel, gepast agressief en impulsief over. Dit soort mensen zijn niet bang voor conflicten wanneer ze iets willen bereiken. Maar ze kunnen ook egoistisch, medogenloos  schien zelf soms geweldadig, maar iig heel assertief overkomen.

Gecombineerd is z'n eerste indruk op anderen naar buiten toe als heel onafhankelijk, enthousiast, kan soms opstandig overkomen en neemt spontaan & impulsief besluiten. Bij boosheid kan jij heel verontwaardig kleinerend en afkeurend zijn.

Met ook nog neptunus in het eerste huis kan hij heel dromerig, raadselachtig, beinvloedbaar overkomen met een sterk ontwikkelde intuitie, artistiek begaafd (?)

Omdat mars en neptunus harmonisch met elkaar verbonden zijn in zijn geboortehoroscoop maakt dat hij z'n fantasieen (neptunus) goed in daden(mars) om kan zetten.

Mijn poging :)
Intuitie is verstand dat haast heeft

carmelita

Lieve Janice, bedankt voor je uitleg. O zo herkenbaar zoals je het beschrijft. Ja inderdaad zo is mijn zoon. Knuffel Carmi :-* :-* :-*

janice

een succesvolle poging dus  ;D
Intuitie is verstand dat haast heeft