Kan iemand me helpen hierbij aub??

Gestart door illeyah, mei 11, 2005, 20:35:43 PM

illeyah

Kan iemand me soms helpen? Ik heb het kruis gelegd 2 maal, na het stuklopen van mijn relatie met mijn vriend. En voor mijn EX en zijn nieuwe liefde. KAN iemand aub me helpen? Ik zou graag weten waar ik sta vooral omdat ik me momenteel moet richten om mijn examens. Ook raad is welkom !!! MOmenteel negeer ik beide personen...

kruis 1 : mijn ex en nieuwe vlam
--------
- schildknaap van pentakels
- 2 pentakels
- zwaarden 5
- schildknaap van staven
- ridder van zwaarden
- dood
- kelken 8
- aas van zwaarden
- aas van kelken
- kelken 5

kruis 2 : ik en mijn ex
---------

- staven 3
- de maan
- kelken 6
- de gehangene
- de magier
- de wereld
- staven 5
- aas staven
- zwaarden 8
- kelken 3

Opti-Mystique

Hallo Illeyah,

Allereerst van harte welkom op het forum.

Op basis van het feit dat je zegt beide personen te negeren, neem ik aan dat je ex jou niet gevraagd heeft om een kruis voor hem en zijn nieuwe vlam te leggen. De Tarot is niet bedoeld om voor een ander te leggen, met de bedoeling om inzicht te krijgen in wat er in een ander omgaat. Gelukkig maar; want hoe zou jij het vinden wanneer een ander op een dergelijke wijze, en zonder jouw toestemming inbreuk op je privacy zou kunnen maken?!

Wat de Tarot je in het eerste kruis echter dus laat zien, is gebaseerd op jouw eigen energie, en geeft weer wat jij (on)bewust denkt van hun relatie. Laat je hierdoor niet misleiden; in de zin met het te verwarren met de waarheid...

Het 2e kruis is uiteraard okee, want dit heeft puur betrekking op een persoonlijke situatie en is gelegd met de intentie om inzicht te verkrijgen in de factoren die hierop van invloed zijn. Ik/wij doe(n) mijn/ons best om gelegenheid te vinden om er op korte termijn naar te kijken voor je...

Liefs van Dolf

Julia

Citaat van: illeyah op mei 11, 2005, 20:35:43 PM
Ik zou graag weten waar ik sta vooral omdat ik me momenteel moet richten om mijn examens. Ook raad is welkom !!!

Hoi Illeyah,

Niet dat je in details moet treden, maar kun je er iets meer vertellen. Wil jij je ex terug, wil je weten welke richting jij uit moet, wat zijn jouw gevoelens hierover?

Ik begrijp dat je (behoorlijk) overstuur bent, en ook nog eens onder druk staat i.v.m. naderende examens. Take a deep breath.... Lieve groet, Juul  :)

illeyah

Hey,

Dank jullie om te reageren. Ja ik wil hem terug, zeer graag zelfs!! En ja ik zou graag weten waar deze situatie tot toe gaat leiden.

Mijn gevoelens, wel laat het ons stellen dat ik vol van verdriet zit. Ik neem hem het niet echt kwalijk misschien was dit nodig om in te zien wat hij voor me betekent. Mijn gevoel dan weer voor die vriendin is eigenlijk woede, waarom doet ze zoiets? Heeft ze nog het lef om te zeggen ben ik het niet dan was het wel iemand anders.

Ik snap het gewoon niet na die 3 jaar dat hij zomaar direct in een andere relatie kan stappen. Zeggen ze nog we gaan het rustig aan doenââ,¬Â¦ Ik zit gewoon echt in zak en as. En dit alles omdat ik eens afsprak met iemand van een chat, waar totaal niets met gebeurt is!! Ik wou gewoon die persoon zien omdat ik mijn gevoel zowat zou kunnen plaatsen, en dat heb ik ook gedaan. Het bleek gewoon een aardige man te zijn. (reden voor het stuklopen van de relatie)

Greetz
Illeyah

illeyah

sofie

Beste,

Hoe moeilijk en hoe hard het ook is de beste manier om orde te scheppen is met hem praten.Zo kan je te weten komen hoe het nu werkelijk zit en ook hoe hij erover denkt.Dit is voor jou een les om moedig te zijn en open en eerlijk te leren praten over moeilijke dingen en te leren omgaan met jouw gevoelens en ook die van een ander.

luna

Illeya,

het feit dat jou ex na 3 jaar zomaar ineens een andere relatie kan beginnen komt omdat hij in wezen al langer van jou had afscheid genomen.  Onbewust was hij al afstand aan het nemen toen hij nog bij je was.
Dat jij een afspraakje had met iemand van de chat heeft hoogst waarschijnlijk niet echt iets te maken met het feit dat hij nu iemand anders heeft.  Als je iemand echt graag ziet dan is zoiets nooit de reden om zomaar te vertrekken.

Wanneer heeft hij de relatie afgebroken?  Was dit recent of al langer geleden?

Medusa

luna

Wat me opviel:

bij de eerste legging ligt de dood= nieuw begin, afsluiten van het oude
bij de tweede legging ligt de gehangene=vasthouden, stilstaan, blijven hangen

(ze liggen wel niet op dezelfde positie, maar toch...)

illeyah

Hey, dank jullie voor jullie reacties. Hij heeft nu ongeveer een 2-tal weken me vaarwel gezegd.

Ja, heb het inderdaad moeilijk met mijn beslissing. Denk dat je gelijk hebt, maar dan nu nog vernemen dat je in iemands hart nog zit maar hij het niet voor jou openstelt uit schrik gekwetst te worden.  :(  Doet me gewoon allemaal erg pijn.

Mss moet ik gewoon wat geduld hebben en zien waar alles terecht komt.

thx medus en sofie

luna

Illeya,

de breuk is nog te recent.  Logisch dat dit nog zoveel pijn doet ;)

Medusa