Wie zou er even naar m'n relatiepatroon willen kijken?

Gestart door janice, mei 07, 2005, 13:46:52 PM

janice

1: de situatie - bekers 10 omgekeerd
2: hoe HIJ bewust over de relatie denkt : staven 2
3: wat hij voelt ervaart en verlangt: Duivel
4: Wat hij laat zien: Hogepriesteres omgekeerd
5: Wat ik laat zien: Pentakels Ridder
6: wat ik voel ervaar en verlang: Pentakels 8 omgekeerd
7: hoe ik bewust over de relatie denk: Pentakels koningin

alvast dank
Intuitie is verstand dat haast heeft

Opti-Mystique

Ha Janice,

Ik heb even naar je legging gekeken en dit zijn mijn gedachten erbij (ik heb even aangenomen dat het betrekking op jezelf heeft, anders kun je voor jij en jou de betreffende dame invullen):

Bekers X staat voor het bereiken van de vervulling en omgekeerd is dit hier uit balans. Dat kan betekenen dat het in werkelijkheid niet is of kan zijn, wat het lijkt of niet hetgeen dat je hoopt dat het zal zijn.

Staven II voor zijn bewuste kijk tegen de relatie geeft mijns inziens aan, dat hij (nog) niet weet wat hij ermee aan moet. Tweeën staan voor twijfelend en afwachtend gedrag en Staven voor het vormgeven van iets. Hij onderneemt dus geen actie om een relatie te realiseren.

De Duivel voor wat hij ervaart en voelt daar kan ik kort over zijn: hij voelt zich in ieder geval fysiek tot je aangetrokken. En met een omgekeerde Hogepriesteres erbij voor wat hij laat zien, dan zou het me niet verbazen als hij zich in ieder geval in the picture probeert te spelen: van enige terughoudendheid is hier geen sprake. Er is overigens verschil tussen het gedrag dat hij aan je laat zien en het afwachtende met betrekking tot de diepere gevoelens die in hem omgaan, als het aankomt op de commitment die je relatie zou noemen. Maar ik heb zoââ,¬â,,¢n donkerbruin vermoeden dat je dit woord nu nog maar beter ff niet tegen hem kunt zeggenââ,¬Â¦

Wat jij aan de andere kant wel laat zien is het tastbare en het waardevolle dat jij hem kunt bieden (Ridder van Pentakels). Dit komt op mij over alsof jij signalen uitzendt, dat jij een wel heel bijzonder vriendinnetje voor hem kunt en wil zijnââ,¬Â¦ Of hij dit signaleert en wat hij ermee doet zal voor jou nu nog minder duidelijk vast te stellen zijn. Het lijkt erop dat jullie op dit moment nog een ander doel nastreven en de diepgang zit duidelijk aan jouw kant.

Pentakels VIII omgekeerd voor jouw gevoelens, ervaringen en verlangens: jij hebt een heel duidelijk doel voor jezelf waar je met deze jongen naartoe zou willenââ,¬Â¦ Waar deze kaart normaliter staat voor nog moeten bepalen wat de kroon op je huidige levensfase moet worden of welk doel je hierbinnen nog wil realiseren, heb jij dat nu al voor jezelf gedaan.

Globaal gezien denk ik dat jullie ieder op een ander niveau van tegen een relatie aankijken zitten; jij bent duidelijk veel verder in het weten wat je zoekt en/of wat je wilt. Dit wil overigens niet zeggen dat jullie niet op hetzelfde niveau kunnen komen, maar Bekers X omgekeerd is toch wel een kaart om hierbij in je achterhoofd te houdenââ,¬Â¦

Interessant ook nog om te noemen is, dat de totaaltelling van deze legging uitkomt op 37 = 3+7 = 10 (Het Rad van Fortuin). Dat wijst in tegenstelling tot Bekers X omgekeerd op een nieuw begin of misschien zelfs op iets dat zo moet zijn (Karma). Leidt het niet tot een relatie dan kan het ook bedoeld zijn in de zin vanââ,¬Â¦ en dan quote ik Vienna, die dit vandaag elders op het forum erg mooi verwoordde:

Citaat van: vienna op mei 07, 2005, 15:23:02 PM
ââ,¬Â¦Hij betekent zeker en vast iets van waarde voor mij, omdat hij mij het gevoel gegeven heeft vooruit te gaan en niet te blijven hangen in het verledenââ,¬Â¦

My pleasure!

Liefs van Dolf

janice

Intuitie is verstand dat haast heeft