Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

terugkerende droom

Gestart door Jamola, mei 06, 2005, 10:05:01 AM

Jamola

Dag mensen,

Al heel lang heb ik een droom in verschillende variaties, wie kan mij helpen met de betekenis?
De droom gaat als volgt: Ik ben in (mijn) een huis, als ik door het huis loop dan kom ik een kamer tegen waarvan ik niet wist dat die kamer er is. Soms is de kamer mooi ingericht, soms is het een kamer die nog moet worden opgeknapt. Het is een erg grote kamer, soms verdeelt in verschillende ruimtes. En steeds ben ik weer verwonderd dat er veel meer ruimte in het huis is dan ik dacht.

Opti-Mystique

Hallo Jamola,

Van harte welkom op het forum!

Ik zag je droom voorbij komen en wil graag mijn eerste idee daarbij met je delen: in de droominterpretaties van de mensen die er verstand van hebben ( ;D ), staan huizen vaak voor je eigen persoon. Het tegenkomen van een kamer, waarvan je niet wist dat die er was, doet mij sterk denken aan verborgen mogelijkheden, talenten en/of eigenschappen die je bezit. Het contrast tussen de mooie kamer en de nog op te knappen kamer wil volgens mij zeggen dat je hier nog niets mee gedaan hebt, maar dat er een grote toegevoegde waarde voor jou als persoon uit te halen valt. En dat je zelf niet beseft hoe groot die toegevoegde waarde is, blijkt uit het feit dat het je steeds weer verbaast hoeveel ruimte er is: hoe ver je die eigenschappen, of jezelf dus, nog zou kunnen gaan ontplooien...

Kan het misschien zo zijn dat je je op dit moment afvraagt, wat je levensdoel zou moeten zijn (keuze's m.b.t. opleiding en/of werk) of heb je het gevoel dat er voor jou meer uit te halen zou moeten zijn, dan de dingen je op dit moment al bereikt?

Aldus wat mij hierbij te binnen schoot... ;)

Liefs van Dolf