Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droompje

Gestart door Payal, mei 03, 2005, 13:11:59 PM

Payal

Hallo allemaal,

Ik heb een korte droom gehad en in deze droom zag ik een wijnglas, het brak in scherven, vervolgens zag ik weer een wijnglas dat ook weer brak in scherven. :-\

Weet iemand wat dit betekent?

groetjes,

Payal

Julia

Hoi Payal,
Sorry, maar het zou kunnen duiden op, een wel erg definitieve, breuk met iemand. Of is 't de tweede keer? Groet van Juul  :(

Palomino

Hoi Payal,

Glas staat vaak voor een onzichtbare barrière die je om je zelf heentrekt, een soort beschermlaag.
Als je een glas breekt kan dat er op wijzen dat je bezig bent die barrière af te breken. En tweede glas breken duidt er op dat je echt bezig bent die afweer af te breken omdat je je sterker voelt en hem dus niet meer nodig hebt... :) Scherven brengen geluk ;)

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Payal

Hai Juul en Palomino,

Ik kan me in beide interpretaties vinden.
De laatste tijd ben ik als het ware een schoonmaak aan het maken in mijn vriendenkring. Het vertrouwen wordt steeds minder in mensen en ik besef nu dat ik slechts mezelf kan vertrouwen. Het klinkt een beetje cru maar helaas ondervind ik dat steeds meer.
Ik probeer mezelf sterk te houden maar beetje bij beetje komt dat emotionele naar boven en kan ik het niet tegenhouden.
Ik moet positief denken want scherven brengen inderdaad geluk!

Payal