Iemand?

Gestart door Sunchild, april 25, 2005, 19:46:57 PM

Sunchild

Lieve leden,

Zou iemand een legging voor mij willen doen. Het ziet er naar uit dat ik een rechtzaak aan moet met mijn werkgever.

Dus de vraag is; "Hoe zit het op werkgebied" Wel niet "hard tegen hard" en ligt er nu al iets nieuws op mijn pad?

Ik ben benieuwd, alvast bedankt  ;)

P.s. Mag prive, mag ook openlijk worden uitgelegd, heb geen geheimen!

Thanks,
Sunchild

Palomino

Ik ben er mee bezig Sunny  :)

liefs
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Sunchild

Thank you very much  :-*

Palomino

Don't worry...ik ben er nog steeds mee bezig hoor Sun,maar aangezien ik het hier tussen de bedrijven door moet doen ,en niet in een keer lekker een paar uur kan door werken ,duurt het nog wel een paar daagjes voordat je het resultaat kunt bekijken ::)

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

#4
Hi Sunny,

Ik heb de hoefijzerlegging voor je gedaan :

1. De Magiër (omgekeerd).....Omstandigheden uit het verleden die tot het heden hebben geleid.

2. De Wereld (omgekeerd)......De situatie zoals hij is.

3. Staven III.....Toekomstige ontwikkelingen.

4. Pentakels VII.....Advieskaart.

5. Pentakels X.....De omgeving.

6. Zwaarden II.....Jouw obstakels,barriëres die je moet nemen.

7. Bekers Page.....Antwoord op de vraag.

Je vraag was hoe het op werkgebied zit,of het hard tegen hard wordt in een eventuele rechtzaak met je werkgeven en of er iets nieuws op je pad ligt.

De rode draad draad in deze legging bestaat uit jouw plannen en ideeën,geduld moeten hebben en een bepaalde tweeslachtigheid,dualiteit die binnen jouw plaats heeft en ook zijn uitwerking heeft naar buiten toe.En die te maken heeft met een (nog) niet in balans zijn van je gevoel en verstand,waardoor je gevoeleig als je bent vaak helemaal in je hoofd gaat zitten om naar de buitenwerld duidelijk over te komen. Als dit niet meteen lukt dan raak je hierdoor geïrriteerd en gefrustreerd met alle gevolgen vandien...Maar jij bent niet de enige die dit ervaart, ook de andere partij ervaart deze gevoelens van irritatie en frustratie.
Je kunt behoorlijk confronterend zijn en bij anderen overkomen als drammerig,onrustig en manipulatief. Dit doet zich vooral voor als jij het 'licht' hebt gezien en je anderen daar niet meteen van kunt overtuigen omdat men niet begrijpt wat je bedoelt of dat je het niet helemaal duidelijk kunt maken.
Mensen kunnen zich bedreigd voelen door jouw sterke zelfbewustzijn en innerlijke overtuiging waardoor je veel invloed uitoefent op de (werk)sfeer.

Sunny,je beschikt over heel veel kracht en je weet ook goed hoe je dit voor jezelf kunt gebruiken,maar nog niet zo heel goed hoe dit naar buiten toe te doen en daardoor stuit je op onbegrip (Magiër omgekeerd).
Door dit onbegrip kun je behoorlijk uit je hum raken en hierdoor jezelf van de wijs brengen en helemaal afgeleid worden van waar het werkelijk om ging (gaat !) En dat terwijl je juist zo goed voelt, overtuigd bent en de drang voelt om van binnen uit gelukkig te worden en onafhankelijk te worden van prikkels van buitenaf...Of nou ja,niet helemaal onafhankelijk natuurlijk,maar niet meer zo gemakkelijk te beïnvloeden.

Je weet dat het leven stroomt en je weet dat je deel uitmaakt van die levensstroom maar door het nog niet in balans zijn van je vetstand en je gevoel, stuit je bij anderen vaak op een muur omdat je een te grote mond hebt en je zin wil doordrijven,mensen van de wijs brengt en ook je zelf van de wijs laat brengen door dit onbegrip (en indirekt door je eigen onbalans).
En zo voel je jezelf juist tegen die levensstroom inzwemmen terwijl je toch zo overtuigd bent van het go with the flow gebeuren...Hier kun je behoorlijk obstinaat van worden en het allemaal wederom als een omgekeerde werld beschouwen waarin je terecht bent gekomen. Dit veroorzaakt stagnatie.

Het advies luidt dat je geduld moet hebben ,zowel voor je zelf als ook naar anderen toe.
Er zijn ontwikkelingen gaande die voor jou van belang zijn. Je zet dingen in werking om je ideeen en plannen te verwezenlijken ,maar door te gaan pushen en drammen zul je jezelf alleen maar tegenwerken.
Niet te snel willen,niet te snel opgeven en doorzetten ! Wat ook belangrijk is ,is dat je zakelijk blijft als het de werksfeer betreft en niet té familiair wordt met iedereen. (Pent 7)

De buitenwerld ziet jou als en zelfverzekerd mens dat het in zich heeft om het materiële en het spirituele te laten samengaan.
Dat is in de Magiër duidelijk te zien maar ook in Pent. X. de Magiër kwam echter omgekeerd naar voren en geeft daarmee aan dat de mogelijk heid bestaat maar dat er momenteel nog ergens een blokkade is die het tegenhoudt. En dat heeft waarschijnlijk weer met het onbegrip te maken waarop je stuit en wat vervolgens weer voortkomt uit die onbalans.

dat is ook weer duidelijk te zien in de Zwaarden II kaart die de dualiteit aan het licht brengt,het te veel verstandelijk beredeneren...een dubbele dualiteit omdat jij eigenlijk juist meer vanuit je gevoel leeft en alleen als je wordt afgeleid in het totaal andere extreem terecht komt.

Je voelt je onder druk staan. er is strijd,twijfel en onbegrip. Zowel van binnen als ook in de buitenwereld voelbaar.
Terwijl je juist zo'n intuitief en gevoelsmens bent lijkt het wel of je door het hele gedoe met je werk, bent afgesloten van je gevoel. En omdat je je dan zo innrlijk verdeeld voelt zou je het liefst het hele zooitje achter je willen laten en hard wegrennen.
Je hebt dan geen zin meer om dingen en je zelf te verantwoordenn en krijgt de neiging om te vluchten...te zeggen :,, Zo wil de kosmos het" !!! Punt uit ! Daarmee neem je echter geen verantwoordelijkheid voor je zelf en doe je niet echt iets om actief de situatie te veranderen. (de Wereld,omgekeerd).

Je toekomst ziet kan er op alle manieren hoopvol en glorieus uit (Staven III) mits je zelf daartoe actie onderneemt.Je weet van binnen heel goed waar het allemaal om gaat,je bent heel vastberaden. Probeer je hoofd en je hart samen te laten werken en niet óf het hoofd óf het hart te laten domineren,daardoor zul je ook gemakkelijker met anderen samen kunnen werken. en dat is belangrijk om je ideeën en je plannen te verwezenlijken.

Het antwoord op de vraag (Bekers Page) is eigenlijk heel duidelijk en ook meteen een antwoord op de vraag hoe je je barriëres en hindernissen die bestaan uit een gevoel van verdeeldheid, (zwaarden II) het hoofd kunt bieden.
Die verdeeldheid is ontstaan door twifjel en onbegrip kun je overkomen door je minder rationeel op te stellen in bepaalde omstandigheden...Je gevoel laten zien maar dit niet te overdrijven en in het andere uiterste te vervallen.
Waar het hier werkelijk om gaat is verzoening. Zowel verzoening binnen jou als met de buitenwerld.
Er zijn kansen genoeg die naar je toe komen ,impulsen die je kunnen stimuleren...mits je je ogen er voor opent. (bekers Page)

Zowel de Magiër als de Wereld en Pentakels X duiden op een nieuw begin. De Wereld en Staven III duiden op vervulling. Zwaarden II legt de nadruk op dualiteit en Pent. VII wil duidelijk maken dat alles zijn tijd nodig heeft en dat je dus geduld moet hebben.

Nou Sun, ik hoop dat je er iets aan hebt en vooral dat je er iets meekunt ;)
En naturlijk zou ik het ook graag weten als je er niets mee kunt of dat er voor je gevoel helemaal niets van deugt...kan ik weer iets van leren  :P

liefs
Palomino




Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Sunchild

Lieve Palo,

Woorden schieten mij te kort als ik mijn dankbaarheid moet uiten! Dank je, voor de tijd, energie en aandacht die jij hierin geschonken hebt!

Nu wil dat je meteen erkend ook hierin begaafd te zijn   ;D

;) :-*