Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

nachtmerries

Gestart door gerbilbob, april 16, 2005, 12:07:22 PM

gerbilbob

elke keer als ik een nachtmerrie krijg, gaat er iemand dood..

ik heb in 8 jaar tijd 5 nachtmerries gehad en diegene die doodgingen waren 1e princess diana, 2e een leraar van een school in mn woonplaats, 3e prins claus, 4e Princes juliana, en de 5e twijfel ik nog tussen de paus en prins Rainier..

ik twijfel soms wanneer ik een nachtmerrie heb gehad maar ik hou ze nu bij, dus ik denk dat er tussen 6 en 10 mei iets zal gebeuren..

heeft iemand anders dit ook?

Palomino

Hi gerbilbob,

Ik heb het destijds gehad toen er een vliegtuig neerstortte in Suriname...die nacht zag ik in mijn droom een vliegtuig neerstorten... ::)

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

gerbilbob

vreemd genoeg droomde ik niet dat er iemand doodging,  :-\ ik droomde over monsters en zombies en allerlei vage dingen

ik heb soms weleens dromen die dan later ook echt gebeurt,

wat ik zie en denk op dat moment droom ik en beleef het daarna ook in het echt.

Vind wel jammer dat ik mn dromen niet zo goed kan herinneren.

Palomino

Hi gerbilob,

Als je graag je dromen wilt herinneren kun je voor het slapen agn tegen jezelf zeggen,hardop zeggen dat je het belangrijk vindt je dromen te herinneren...dat je wil dat wanneer jewakker wordt het eerste dat in je opkomt je droom is.
je kunt ook een paar glazen water drinken voordat je naar bed gaat en tegen je zelf zeggen dat het eerste dat je je wilt heinneren je droom is las je wakker wordt omdat je naar de w.c moet...
Misschien lukt het niet meteen,maar als je er echt belang in stelt om van je dromen te leren dan zal het je op een gegeven moment lukken.

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Julia

Hoi Ger en welkom op 't forum,
In nachtmerries komen meestal geestelijke conflicten tot uiting, vaak ontstaan door een verre, niet te begrijpen angst of een onderdrukt (seksueel) verlangen. Hoe onduidelijker dit verlangen is, des te groter de angst hiervoor wordt. Deze angst verandert je droom in een nachtmerrie. Je moet het eigenlijk meer zien als een dreiging van binnenuit, i.p.v. vanuit de buitenwereld.

Mocht je deze dromen nader verklaard willen zien, zijn meer details nodig. Misschien kan je hierdoor de oorzaak en aard van jouw angsten afleiden.

By the way, waarom denk je dat er tussen 6 en 10 mei iets gaat gebeuren?

Groet van Juul  :)

gerbilbob

Omdat erg na ongeveer 2maanden en 2weken na mijn droom,

iets gebeurt..

kan nu alleen nog maar afwachten

Julia

Citaat van: gerbilbob op mei 08, 2005, 15:29:34 PM
Omdat erg na ongeveer 2maanden en 2weken na mijn droom,

iets gebeurt..

kan nu alleen nog maar afwachten

:) Het is nu 11 mei. Hoe is je gevoel hier nu over?