Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

gebit

Gestart door koekje, april 11, 2005, 11:28:51 AM

koekje

Ik heb een klein vraagje

Vannacht droomde ik een 'grappige' droom. Het speelde zich af in een soort circus/theater. In dat theater waren allemaal jongens die een optreden gaven in lange blauw met rode dozen. Een voor een kwamen ze dan uit die dozen omhoog op het ritme van een vrolijk muziekje.

Toen verplaatste de droom zich naar mijn oude slaapkamer. Ik zat gezellig met mijn broer en later liepen we samen de trap af. Ik liet per ongeluk zijn cola over de trap vallen. Zoals altijd kreeg hij me pestend zo ver dat ik zijn cola zou opruimen.

Weer een stukje verder was er iets met mijn gebit. Ik drukte per ongeluk tegen mijn voortanden en een daarvan schoot naar achter, alsof er niet genoeg plaats meer was voor de tanden om netjes naast elkaar te staan. Mijn hele gebit bleek los te zitten.

Hierna werd ik wakker.

Ik heb wel vaker gehoord over dromen waarbij mensen hun tanden verliezen.. dus ik vroeg me af wat het inhoud wanneer je tanden los zitten?

Alvast bedankt, ik ben gewoon nieuwsgierig :)

Palomino

Hoi koekje,

Uitvallende tanden wijzen meestal op een ontwikkelingsfase ,een periode van groei.
Als je tanden niet meer op een rijtje kunnen staan omdat er ruimte gebrek is ,dan kan dat erop wijzen dat je een bepaalde ontwikkeling tegen houdt.

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.