Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

akelige droom

Gestart door jana, april 04, 2005, 19:15:26 PM

jana

Hallo
Ik ben nieuw hier maar zit al een hele tijd op dit forum te lezen.
Nu had ik gisteren een akelige droom.
we waren thuis ik mijn man en 2 kinderen en ik zag buiten iemand lopen met een roze trui aan ik wou de achterdeur gaan sluiten maar dat lukte me niet en die persoon ik weet niet of het man of vrouw was wou binnenkomen maar op dit moment werd ik plots wakker en ik was bang en kroop weg onder mijn dekens.
Iemand die mij soms een antwoord kan geven.

jana

Wat ik, er nog bij wou vermelden is dat ik het licht wou aandoen maar dat dit niet lukte en mijn man stond juist naast mij en deed niets

Palomino

Hallo Jana,

Allereerst,van harte welkom op het forum  :)

Deze droom zou kunnen betekenen dat er een omstandigheid in je leven is op het moment die je buiten de deur probeert te houden omdat je dit op een bepaalde manier als bedreigend ervaart.
Het kan ook zijn dat je je er voor afsluit en de confrontatie ermee niet kunt of wil aangaan.
Dat het je niet lukt om het licht aan te doen,geeft aan dat je (nog) niet weet heo je dit op zult gaan lossen.
Je man staat naast je in de droom,maar hij doet niets: Dat kan er op wijzen dat je je niet gesteund voelt door de buitenwereld; dat je het idee/gevoel hebt dat je het alleen moet doen.

liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

jana

bedankt voor de snelle reactie ik ben nogal wantrouwig  en jaloers misschien heeft het daar iets mee te maken.
Ik probeer er namelijk iets aan te doen en vraag daarom elke avond raad aan mijn gids maar heb nog niets ontvangen maar ik blijf ermee doorgaan tot ik raad gekregen heb.
Ik wil er echt vanaf van mijn wantrouwen en jaloersheid

Palomino

Hallo Jana,

Als je wantrouwend en jaloers bent heeft dat meestal te maken met een onzeker zelf beeld...als je onzeker bent; je niet mooi ,leuk,aardig,intelligent,spiritueel voelt...dan heb je al snel de neiging om een ander veel mooier,leuker,aardiger,intelligenter, spiritueler te vinden dan jezelf. Omdat je in die ander alle kwaliteiten denkt te zien die bij jou zogenaamd ontbreken.
Natuurlijk is dat helemaal niet zo want iedereen heeft andere kwaliteiten en iedereen heeft ook z'n mindere kanten.
Probeer te vertrouwen op je zelf en in jezelf... :) en jezelf niet steeds met anderen te vergelijken...

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.