Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

8 of negen bruiden droom

Gestart door lavendel, maart 24, 2005, 11:23:42 AM

lavendel

Mijn volgende droom is al volgt:

Ik reed samen met mijn beste vriendin in de auto en zij stuurde de auto en ik zat naast haar.
Elke straat die ik in reed was er aan het begin v/d straat een bruid op straat te zien en aan het eind v/d straat.En het zag er allemaal feestelijk uit en het weer was zo zomerig.
Ik begon de bruiden te tellen want elke straat die we in reden zagen we steeds een bruid in het wit gekleed.Ik kwam op het getal 8 of 9.Tussen door zagen we een verkeers ongeluk en keken er naar maar we zagen niemand gewond of dat iets kapot was.Uit eindelijk vond ik dat er zoveel getrouwd werd dat ik ben uitgestapt en keek ergens in een partyzaal naar binnen en zag dat mijn eigen broer aan het trouwen was en iedereen was erbij behalve ik!Ik keek even in de gang en zag allemaal jassen en sjaals!Ik zag dat er 2 mooie sjalen lagen en 1 wilde ik om doen maar kwam er achter dat die van mijn neefje was en heb de sjaal gelaten.

lavendel

Ricca

Lieve Lavendel,

Je rijdt in de droom steeds andere straten in alsof je iets aan het zoeken bent. Of mogelijkheden onderzoekt. Straten zijn een soort gangen, in dit geval doorgangen naar de toekomst. Aan het begin en eind van iedere straat zie je een bruid... Een bruid kan het begin van een nieuwe levensfase symboliseren (en daarmee automatisch het einde van de vorige fase). Of een keuze. Of een grote stap. Het hoeft niet met een bruiloft te maken te hebben. Er staan gewoon veranderingen voor de deur. Er liggen zó veel mogelijkheden voor je open. Je gaat de bruiden zelfs tellen...

Misschien zijn al die mogelijkheden ook wel een beetje beangstigend, want je ziet een verkeersongeluk. Daar is iets misgelopen. Maar er zijn geen gewonden of schade. We leren van onze fouten. :)

Ook je eigen broer is aan het trouwen, terwijl jij van niets wist... Hij kan werkelijk je broer zijn (als je een broer hebt die misschien een voorbeeld voor je is), maar hij kan ook een ondernemende kant van jezelf. Misschien ben je al wel verder dan je zelf gedacht had. De gang hangt helemaal vol met jassen en sjaals. Jassen en sjaals kunnen je beschermen tegen invloeden van buitenaf. Die bescherming is niet meer nodig... Het lijkt tijd om uit te vliegen.

Een mooie positieve droom over verandering.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love