Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

slang

Gestart door lavendel, maart 18, 2005, 11:24:28 AM

lavendel

Ik had een droom gehad die mij heel erg bezig hield.
ik liep met mijn beste vriendin in een oud huis die helemaal van oudbruin hout was.Net zo iets als een westernhuis en er stonden
geen meubels in.Opeens viel een ratelslang mij aan en die was
zo agressief maar hij kon me niet pakken en ik rende met mijn vriendin de trap op.Hij moest mijn vriendin niet hebben,die liep steeds naast mij.We zijn een trap op naar boven gerent en keken
naar beneden naar de slang en die probeerde omhoog te springen
om me te bijten(heel agressief).Ik zag dat ik met mijn armen over elkaar heen geslagen.Toen kwam er een dier aan(weet niet wat voor een dier?)maar de slang zag die als prooi en heeft het dier laten stikken.Toen is de slang weg gegaan want hij was gerust daar door.Uit het niet kwamen er in eens 2 kleine slangetjes te voor schijn.

Het enige er van was dat ik die agressie v/d slang herkende.
Ik werd ook heel vervelend wakker. :(

Palomino

Hi Lavendel,

In je droom ben je in een oud,bruin, houten huis waarin zich geen meubels bevinden.
Een huis in een droom staat altijd voor je zelf,je persoonlijkheid,je ziel en maakt hier duidelijk dat je een warm mens bent dat van geborgenheid houdt.
Je hebt het gevoel dat je iets mist,dat je een bepaald leegte ervaart,dat er iets ontbreekt.
Je bent hier met je beste vriendin,een meisje (vrouw) die kwaliteiten heeft en een persoonlijkheid die jij erg waardeert.
De agressieve slang die jou wil aanvallen,wil jou eigenlijk helemaal geen kwaad doen al komt dat wél zo naar voren in de je droom...Eigenlijk wil hij je alleen maar duidelijk maken dat er bepaalde dingen zijn die jij onderdrukt waardoor je energie geblokkerd raakt.
Misschien loop je voor bepaalde dingen weg,terwijl je beter de confrontatie aan kunt gaan om zo tot een oplossing te komen.
Het feit dat je met je armen over elkaar staat geeft ook aan dat je je zelf stagneert...in deze houding blokker je de toegang tot je hart...Het kan er op wijzen dat je het moeilijk vindt om gevoelens toe te laten; zowel je eigen gevoelens als de gevoelens van anderen. Deze houding neem je misschien onbewust aan om je zelf tegen pijn te beschermen om niet (opnieuw ?) gekwetst te worden.

De slang is trouwens niet zomaar een slang ,maar een rátelslang...Die ratel wil je wakker schudden en je laten horen dat dat je meer op je instinct mag afgaan,meer mag vertrouwen op jezelf.
Door je te willen bijten probeert hij grip op je te krijgen,tot je door te dringen...

Door je armen over elkaar te slaan,kan de slang niet tot je gevoel door dringen en dat is eigenlijk het einige wat hij wil...vervolgens komt er een ander dier.
En dit dier staat symbool voor jouw angst om ten prooi te vallen aan  ??? als jijzelf of iemand anders te dicht bij je gevoel komt...dat kan je een benauwd,verstikkend,zelfs angstig gevoel geven.
De slang is even gerustgesteld maar laat zien dat het nog niet helemaal klaar is want er duiken nu twee kleine slangetjes uit het niets op....En dat geeft aan dat het van belang is voor jou ,om te gaan kijken hoe het komt dat er bepaalde gevoels blokkades zijn... en vooral hoe deze op te heffen en niet zo niet meer door slangen te worden lastig gevallen in je dromen.

Lavendel ,ik hoop dat dit je iets meer duidelijkheid geeft over je droom... :)

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Opti-Mystique

Citaat van: Palomino op maart 18, 2005, 20:16:21 PM
...een meisje (vrouw) die kwalitieten heeft...

Zal ik hier nu op reageren of slechts in stilte visualiseren... ;)
Ach; het gaat niet om de kwanti.... maar om de kwali... ::)

...Nipplegate 2005...

;D

Sunchild

Citaat van: Opti-Mystique op maart 19, 2005, 00:31:07 AM
Citaat van: Palomino op maart 18, 2005, 20:16:21 PM
...een meisje (vrouw) die kwalitieten heeft...

Zal ik hier nu op reageren of slechts in stilte visualiseren... ;)
Ach; het gaat niet om de kwanti.... maar om de kwali... ::)

...Nipplegate 2005...

;D

WHAHAHHAHAHAHAHAHAHA! Fantastisch!!!!!  ;D ;D ;D

Ik zag die tieten effe over het hoofd, ik draag zelf te grote bh's!  :P

Palomino

Citaat van: Opti-Mystique op maart 19, 2005, 00:31:07 AM

... kwalitieten

:oHùhùmmmmmmmmm... :  ;D ;D ;D ;D ;D ;D  8) ;)

*gaat het maar ff veranderen dan*
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

lavendel

Bedankt Palomino!
je uitleg was heel duidelijk!