Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vreemde droom

Gestart door carmelita, maart 08, 2005, 20:55:54 PM

carmelita

Hoi lieve mensen
Ik had een dag of twee geleden een hele vreemde droom. Ik droomde dat mijn zwager, die ons gezin heel veel onrecht heeft aan gedaan, en die nu inmiddels mijn ex zwager is, waar ik al jaren geen contact mee had, mij in gezelschap eens goed de waarheid wildde zeggen zoals hij begon. Het vreemde was dat mijn ex zwager een blanke huidskleur heeft. Maar naarmate de agressie in zijn stem toenam, zag ik hem veranderen in een man met een donkere huidskleur, doordat mijn telefoon overging schrok ik wakker uit mijn droom. Wat zou dit te betekennen hebben????? Knuf Carmi :-* :-* :-*

Palomino

Lieve Carmi,
Ik denk dat de gelaatskleur van je exzwager donker werd omdat zijn donkere kant,zijn schaduwkant zich liet zien.

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.