Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Haai versus me

Gestart door Sunchild, maart 03, 2005, 19:23:11 PM

Sunchild

Heb er weer èèn, is ook niet de eerste keer dat ik het droom, bedacht ik mij vanmorgen.

Allereerst droomde ik dat ik van het eiland op weg was naar een mooi, groot en modern pand midden in het water. Ik was ging daar op kraambezoek bij een vriend van de familie hij had een pasgeborene. Er hing daar een onrustige sfeer, volgens mij was er ruzie. Daarna was ik weer op weg naar de overkant, een eiland, samen met anderen. Dat eiland was mijn thuis. Het eiland zat aan de andere kant van de zee, die wij per vissersboot bereikte. Onderweg daar naar toe werden wij net als de heen weg (naar het pand) lastig gevallen door een haai. Wij waren allemaal erg bang voor de haai, in het water. Tenslotte eindigde ik op het eiland, veilig thuis gekomen dus. Totdat ik besloot terug te zwemmen om de confrontatie aan te gaan. Er zat een net in de zee, die ken je vast wel, die tot hier en niet verder zwemmen net?! Ja die! Ik ging er gewoon aan hangen, klom erover heen en zwom naar de haai om de confrontatie aan te gaan. In de verte zag ik het pand weer, waar ik het over heb in het begin van de droom. Dapper, maar was wel erg bang. De vis was zo echt afgebeeld in de droom, dat ik mij maar verbaasde toen ik wakker werd, dat het niet echt was.

Ik vind haaien maar eng  :-\.

Weet nu niet of ik het jullie, "droom-kenners" van dit forum, moeilijk heb gemaakt. Maar ik weet dat ik hier in ieder geval in mijn eentje niet uitkom, jullie?

Palomino

...ben 'r mee bezig Sun...heb 'm nu een paar keer gelezen , beetje inwerken geblazen...al en paar duidelijke stukjes maar nog geen samenhangend geheel...maybe later :P

Liefs
palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Sunchild

Citaat van: Palomino op maart 05, 2005, 23:23:55 PM
...ben 'r mee bezig Sun...heb 'm nu een paar keer gelezen , beetje inwerken geblazen...al en paar duidelijke stukjes maar nog geen samenhangend geheel...maybe later :P

Liefs
palomino

Ik heb hem wel tien keer gelezen. Vat em nog niet  :P

Wel keek ik gisteren naar de film "The Beach" op Yorin. Toen dacht ik nog; "Ben niet zo dapper om die haai aan te pakken". Wel erg sexy hoe Leonardo Di Caprio dat deed.

Ik heb al het geduld van de wereld, so take your time  ;)

Thank you :-*

luna

Citaat van: Sunchild op maart 06, 2005, 13:59:07 PM
Wel erg sexy hoe Leonardo Di Caprio dat deed.

Hoe deed hij dat dan 'sexy' een haai aan pakken?  Door de haai te verleiden of zo ;D ;D ;D

Sunchild

Citaat van: medusa op maart 06, 2005, 14:55:48 PM
Citaat van: Sunchild op maart 06, 2005, 13:59:07 PM
Wel erg sexy hoe Leonardo Di Caprio dat deed.

Hoe deed hij dat dan 'sexy' een haai aan pakken?  Door de haai te verleiden of zo ;D ;D ;D

:P, Hij is de confrontatie aangegaan met de haai en heeft hem afgemaakt.

Alhoewel ik een natuurliefhebber en ook erg diervriendelijk, heb ik mijn daar ook mijn grenzen in  ::)

Sexy zo'n verzonnen man  :P