Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vreemde droom

Gestart door Calenzia, maart 02, 2005, 11:24:04 AM

Calenzia

Het gebeurd niet vaak dat ik mijn dromen onthoud, maar als ik ze een keer onthouden heb zijn ze altijd heel wazig en vreemd  ???

Zo heb ik vanmorgen ook zo'n vreemde droom gehad. Wie weet kan iemand hem uitleggen, snap er zelf in ieder geval niks van.

Ik was op mijn oude slaapkamer die ik had toen ik nog bij mijn ouders woonde. Ik werd wakker en bleek een terrarium met een baardagaam er in te hebben. Alleen was deze baardagaam heel slecht verzorgd. Zag er vies en eng er uit. Hij verborg zich in een grotje in het terarium en het enige wat er buiten stak was zijn afgesneden staart waar nog wat bloed uitkwam. Ik had een grote afkeer voor het beest en ging naar beneden. Ik kwam in de keuken en mijn ouders zaten al aan tafel te ontbijten. Ze begonnen gelijk te klagen. Ze vonden dat die baardagaam maar weg moest, ik zorgde niet goed voor hem, verwaarloosde hem. Ze zeiden dat ze het van tevoren wel wisten dat ik er niet goed voor zou zorgen. Iets in de trent dat ik nog niet eens voor 1 beestje kan zorgen. Ik werd kwaad en zei dat ik niet wilde dat ze hem weg gingen doen. Het was mijn beestje. Ik pakte een banaan ging weer naar mijn slaapkamer. Ik snee een paar stukjes van de banaan af en deed het in het etensbakje van de baardagaam. Het viel me op dat er ook geen warmtelamp en uv lamp bij het terrarium waren. Ik heb er toen mijn bureaulamp bijgezet om hem wat warmte te geven. Het beestje kwam zijn grotje uit om de banaan gulzig op te eten. De afkeer die ik voor het beest had was al een stuk minder, maar nog niet helemaal weg. En toen werd ik wakker.

huntres

hey isis,

dat beestje van jou dat gewond is, is dat misschien een deel van jou dat schade/ een klap heeft gekregen? en dat zich vervolgens verwaardeloosde en terug trok. als het een stukje van jou is dan heb jij het miss weg gestop niet meer naar omgekeken omdat je er niets mee te maken wil hebben? daarom verafschuw je het?
gelukkig zeggen stemmetjes je dat je er toch voor moet zorgen en dat je niet wil dat het weg gaat omdat het een deel van jou is. je zet het deel in het zonnetje en geeft hem aandacht (eten en de lamp) waardoor je verafschuwing minder wordt.

hopelijk helpt het een beetje, het is maar wat in mij op kwam...