Jeha of Jela + aardappelveld

Gestart door janice, februari 28, 2005, 10:14:06 AM

janice

Ik droomde een paar weken terug dat ik iemand aan de lijn had, een vrouw, ze vertel me niet wie ze was maar haar stem deed me sterk aan een vriendin denken. En ik dacht er meteen aan dat ik die vriendin nodig eens moest bellen. Ik moest een paar keer roepen wie daar aan de andere kant was, ik kreeg niet meteen antwoord op m'n vraag, Ze vertelde me wel iets over een aardappelveld en dat ze daar te vinden was of dat daar iets was, ik zag de aardappelveld al voor me, veel groene planten, een groot stukje natuur en een vaal/lichtbruin hek ervoor met een aluminuim/metalen container bij de ingang naast dat hek. Het hek moest nodig geverft worden. Het leek net op een schilderij.
Toen ik had opgehangen zag ik haar naam op de display, Jeha of Jela, ik ken niemand die zo heet.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sunchild

Lieve Janice,

Ik heb geen verstand van dromen en kan ze dus ook niet uitleggen.
Wel lees ik graag de dromen van de anderen leden op dit forum.

Ik schrok toen ik de namen zag. In eerste instantie ging ik van een hebreeuwse naam uit. Zo klinkt het wel, maar kon het toch nergens opzoeken. Ik leg in ieder geval de namen bij een gids, die hebben overigens heeeel vaak een hebreeuwse naam.

Uiteindelijk kwam ik deze betekenis tegen onder de naam "Jela", heb betekend "Father Suffered During Birth" en de naam behoord tot de Afrikaanse bevolking. Grappig, want je kwam een aardappelveld tegen. Denk in ieder geval dat het met een vorig leven te maken kan hebben. Maar goed, kan er ook helemaal naast zitten. Nogmaals heb geen verstand van dromen.

Succes  ;)

janice

ja ik baal een beetje dat ik de naam niet goed heb onthouden, meestal doe ik dat in m'n dromen juist wel bewust en extra m'n best als ik iets droom wat ik echt onthouden wil.
Maar het was idd 'Jela' of 'Jeha'.