Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Voor Love

Gestart door Ricca, februari 23, 2005, 08:31:00 AM

Ricca

Quote Love: Word achterna gezeten door kinderen van de basisschool.
Eerst ren ik door een drukke winkelstraat en zie in een flits m'n beste vriend vakken vullen en daarna
ren door 1 of ander industrieterrein  en kom uit eindelijk bij een spoorwegovergang, ik ren er overheen en net als die blagen ook er overheen willen rennen, komt de trein eraan en schept ze.

Ik zou graag willen weten wat dit betekent.
Kunnen jullie mij misschien helpen?

Veel Liefs Love
Lieve Love,

Net nu ik de uitleg van jouw droom klaar heb, zie ik dat jouw topic op slot zit. ::) :( Had je geen zin meer om langer te wachten?

De kinderen in de droom volgen jou nogal hinderlijk en je doet veel moeite om ze te ontlopen. Dit kan twee dingen betekenen. Misschien sta je een beetje radeloos ten opzichte van je omgeving die jou op een of andere manier hindert. Bijvoorbeeld met opmerkingen die jij nogal kinderachtig vindt?
Maar het kan ook zijn - en het slot van de droom maakt dat aannemelijk - dat de kinderen allerlei stukjes van jezelf zijn. De innerlijke stemmetjes die je achtervolgen... De opmerkingen die je in jezelf tegen jezelf maakt of de gedachten die je over jezelf hebt. En je hebt daar eigenlijk schoon genoeg van.

Ik zou zeggen dat er heel wat opstandigheid in jou zit, naar je omgeving óf naar jezelf. In de droom worden de kinderen tot zwijgen gebracht door de trein. Dit laat volgens mij alleen maar zien hoe sterk jouw wens is om met rust te worden gelaten.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Love

Bedankt voor het beantwoorden van mijn droom.
Ik had het bericht geschreven en toen ik op de knop open/sluit drukte, ging mn bericht op slot en ik wist niet hoe ik hem open moest krijgen omdat ik toen pas hier was.
Maar je uitleg van mijn droom klopte rond die tijd wel.
Werd door verschillende mensen achter 'mn vodden' aan gezeten en daar had ik schoon genoeg van.
Nogmaals bedankt voor het analiseren van mijn droom.

Heeel Veeel Liefs
     XXX
          Love :)