Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

zoontje valt

Gestart door Julia, februari 18, 2005, 15:56:14 PM

Julia

Op vakantie droom ik altijd erg veel. Hoe komt dat eigenlijk?

Mijn zoontje zat op een muurtje. Hij zei: Mam, kijk! Ik ga springen. Ik zei: wacht even dan kom ik dichterbij (Just in case, om hem op te vangen. Maar mr. Ongeduld himself sprong en kwam plat op z'n gezicht op de tegels. Ik schrok me een ongeluk. Er lag bloed op de tegels en hij bewoog niet meer. Toen kwam ik met een hartslag van 500 wakker.

Adios! Julia

Ricca

Hallo Juul-in-het-verre-Mexico :D,

Ik denk dat je droom een teken van ontspanning is. Je hebt jezelf nog één keer een flinke dosis adrenaline gegeven en nu kun je pas echt van de rust genieten. M.a.w. een therapeutische droom die het je mogelijk maakt om te relaxen en te genieten - omdat er nog oude spanning uit moest.
Je zoontje is een kant van jouzelf. Je noemt hem mr. Ongeduld, dat zegt genoeg. Je hebt je ongeduld laten vallen. Het is wel een bloederige scene, maar het was blijkbaar nodig om die oude spanning nog even in al je vezels te voelen.

En nu wens ik je veel plezier!
Liefs, Ricca
From Ricca with Love

Julia

Citaat van: Ricca op februari 18, 2005, 18:38:36 PM
Hallo Juul-in-het-verre-Mexico :D,

Ik denk dat je droom een teken van ontspanning is. Je hebt jezelf nog één keer een flinke dosis adrenaline gegeven en nu kun je pas echt van de rust genieten. M.a.w. een therapeutische droom die het je mogelijk maakt om te relaxen en te genieten - omdat er nog oude spanning uit moest.
Je zoontje is een kant van jouzelf. Je noemt hem mr. Ongeduld, dat zegt genoeg. Je hebt je ongeduld laten vallen. Het is wel een bloederige scene, maar het was blijkbaar nodig om die oude spanning nog even in al je vezels te voelen.

En nu wens ik je veel plezier!
Liefs, Ricca

Dank je wel lieve Ricca  :D. 't Kost wel wat, maar we voelen ons als God in Mexico. We hebben hier nog geen avondmaal meegemaakt, omdat we hier slapen als gekken. Including zoontje. Al zou ik hier een hele dag met niets om handen in een stoel moeten zitten, dan straf je me er niets mee. Integendeel tot thuis. Mr. Ongeduld himself heeft het niet van een vreemde. De (Pine)apple valt niet ver van de boom.  Liefs, Juul

Palomino

Olé of zo... :P

liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.