Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

klimmen en vallen,

Gestart door inzagirl, februari 17, 2005, 09:54:40 AM

inzagirl

Hallo,

Dit is maar een klein stukje uit me droom hoor. Ik was met een groep mensen. En we zaten in een bos. We zaten naar kleine aapjes te kijken en hoe ze klommen in een boom. Raar genoeg ging iedereen (ik dus ook) klimmen in de bomen. Om dichter bij die aapjes te komen. En te zien hoe zij leefde in die boom. We klommen steeds hoger en hoger. Maar niet om een normale manier , maar achterste voren en ik keek ondertussen de hele tijd omhoog naar die aapjes dus. Op een gegeven moment zaten we bijna tot boven in de top van een boom. En geloof me die was hoog. Daar gingen we rustig op ons gemak zitten kijken. Op een gegeven moment had ik zoiets hoe kom ik in godsnaam weer naar beneden toe. En liet dat weten in de groep. Ik zei mensen leuk dat we zo hoog zijn gekomen ,maar hoe kom ik beneden. Ik durf niet meer te bewegen. Durf niet meer naar beneden. Iemand zei dat het me wel zal lukken en op dat moment brak de tak waar ik op zat. Ik viel heel hard naar beneden. Maar halverwege stopte de tak en bleef ik hangen. En daar hing ik dan hoe kwam ik op de grond? Raar genoeg ben ik toch op de grond te recht gevallen en mankeerde ik niks.

Wat zegt dit ??

:-*Inzagirl

inzagirl

Weet niemand hier antwoord op   :(