meerdere dromen in 1 nacht

Gestart door inzagirl, februari 06, 2005, 23:05:53 PM

inzagirl

1ste droom,

Tja was beetje vaag hoor. Ik droomde dat naast een jongen ging zitten. Maar dan naakt. Die jongen keek me verbaasd aan want hij had gewoon kleding aan. Ik vond het de normaalste zaak van de wereld. En zij nog nooit een naakte vrouw gezien. En nog iets funnigs haha wat ik hier niet neer ga zetten :-[. Toen had die jongen ook zoiets van ach als jij je prettig voelt bij naakt zijn. Laat ik je. " Wat zegt dat Naakt zijn in me droom me ?"

2e droom,

Ik was samen met me nicht ergens. En we zagen iemand waar we ooit 50euro aan hadden uitgeleend. Maar het nooit meer terug zagen. Die persoon in kwestie was nou niet bepaald een lieverdje. Maar toch gingen we er heen om ons geld terug te vragen. Uiteraard kregen we dat niet. Maar die gene ging iets afrekenen en legde het geld op de toonbank. Toen griste ikhet weg en rende zo hard als ik kon weg. Me nicht rende ook weg. Maar ging ineens terug en gaf die gene een 2 enorme kopstoten en rende toen weer naar mij toe. Ze zei zo die is voorlopig wel stoned. Dus wij rennen rennen. We moesten naar de auto toe. Gingen zijstraatjes in trapjes af en op , hellinkjes op en af. Op een gegeven moment kwamen we bij hekken. Ik wilde er over heen klimmen. Maar volgens haar was het beter er onder door te kruipen, dat was sneller. Dus deden we dat met wel 5 hekken. Eindelijk alle 5 gehad kwamen we bij een garage en moesten we nog een speciaal deurtje vinden. Toen we die hadden gevonden konden we naar de auto toe. Ik deed het deurtje open wilde een stap op de trap zetten. En toen stopte deze droom. "Wat zegt deze droom mij ?"

3e droom en tevens laatste droom,

Me vriend was een paar dagen van huis weg. En ik kwam een jongen tegen. Nog nooit in echt gezien. Die vroeg om een slaap plek want hij was zijn huis uitgezet. Dus ik zeg ja kan wel heb toch nog een kamer over. Ik bel me vriend om te zeggen dat er nog een jongen in huis kwam. Die jongen gaf mij zijn nr en ik moest ff bellen of wel of niet kon. Raar genoeg was ik erg aangetrokken tot die jongen. Toen ik hem wilde bellen zaten er geen toetsen meer op telefoon. En toen ik werd gebeld door hem kon ik niet opnemen. Maar ineens was hij daar weer en kroop ik bij hem in bed. We deden niks hoor gewoon lekker met zijn tweetjes liggen. Want ik had nog steeds wel me vriend en die wilde ik niet pijn doen.

Meer weet ik niet meer van die droom.

Nou dat waren ze . Wel veel hopelijk weet iemand hier raad mee.

Liefs Inzagirl

Palomino

Hi Inzagirl,
Dat je het helemaal niet erg vindt in je eerste droom om naakt te zitten in gezelschap,wil zeggen dat je er geen moeite mee hebt om je bloot te geven.

Liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.