gewogen en licht bevonden

Gestart door luna, februari 02, 2005, 23:18:43 PM

luna

Deze nacht droomde ik over een soort test.
Het kwam erop neer dat ik, samen met anderen, getest werd op 'iets'.  Ik voelde een soort van angst maar niet allesoverheersend.  Het was een test waar we niks moesten voor doen, iets wat niet in onze handen lag.
Voor me zag ik een soort van 'god-figuur' die de uitspraak deed. We stonden op een soort van weegschaal.
Mijn levenspartner, een kunstenares en ik bleven gespaard.  De rest kwam om, ik denk dat ze verbrand werden (dat weet ik niet goed meer).
Ik had het gevoel dat onze ziel beoordeeld werd....
Als de ziel te zwaar woog werd je vernietigd....

Helaas kan ik deze uitleg niet direct in mijn boeken vinden.
Daarom vraag ik jullie ingevingen.

Meduusje

Palomino

...heeft waarschijnlijk met één van je vorige levens te maken... ;D
liefs palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

luna

moet ik dan toch een regressietherapie overwegen?  :)

luna

waarschijnlijk heb ik ook wel op de brandstapel gestaan als 'heks'  :)
Daar zou ik nu eens niet van schrikken  ;D

Palomino

Citaat van: medusa op februari 02, 2005, 23:38:53 PM
waarschijnlijk heb ik ook wel op de brandstapel gestaan als 'heks'  :)
Daar zou ik nu eens niet van schrikken  ;D

Ik ook niet... ::)
Liefs palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

Citaat van: medusa op februari 02, 2005, 23:37:44 PM
moet ik dan toch een regressietherapie overwegen?  :)

Volgens mij overweeg je het al... :P
liefs Palo

luna

had een kat geen negen levens  ;D

Palomino

Ja...waarom zouden het er negen zijn...?interessant,food for thought...de kluizenaar...negen maanden zwangerschap waarop geboorte volgt...ik denk er nog even verder over,of nog wat langer...
liefs palo

luna

Als kleuter babbelde ik met de katten (mijn katten en katten van de buren).   ;D
Ben ik nu kat of ben ik mens  ???

Palomino

...Catwoman maybe... 8)...ik moet denken aan mijn lerares duits op de middelbare school...zij vond mij altijd een kat, omdat ik in de meest onmogelijk lenige houdingen (althans voor anderen,voor mij helemaal normaal...)in de schoolbank zat... :P
liefs Palo (also Catwoman)

luna

Daarom zit ik altijd in die ongewone houdingen op mijn stoel ;D
Palo, dat herken ik weldegelijk ;D

miauw
:-*

Palomino

...Ik ook nog altijd...leeuwtje hé... ;Dben wel heel ergblij en voel me echt heerlijk in en bij mijn flexibele lijf.
liefs palo

luna

droom 1:
Deze week droomde ik ook nog over een bok die sex wou hebben met mij >:(
Ik zat op de vensterbank (bij mijn ouders thuis) en wou die bok ontlopen.

droom 2:
Gisteren droomde ik over een klein wit huisje in de duinen aan het strand.  We gingen wonen in dat huisje, het leek op een vakantiehuisje.  Bij de eerste aanblik zag ik gebreken, roest, vuil.  Toen we het huisje binnenstapten en wanneer ik de zon binnen liet door de ramen open te zetten werd alles veel mooier.  Het was er klein maar ik voelde me er goed.

ideetjes?
draait de bok om saturnus (waar ik nu last van heb :() of heeft dit met creativiteit te maken?