online legging?

Gestart door patriciahruska, februari 01, 2005, 00:37:26 AM

patriciahruska

wat denken jullie over de online kaartleggingen? onder andere hier en bij leonards, mysticlight. Hoe serieus moet je dat nemen? Ik doe het regelmatig. Maar heb toch het idee dat de "legger" je moet kunnen zien, voor je zitten. Of is dat niet zo? Iets anders weer is msn, daar heb je toch een soort van contact met diegene. Mijn vriendin legt regelmatig kaarten voor me, maar zij kent me ook heel goed. En op een beurs heb ik wel kaarten laten leggen, en de antwoorden die ik kreeg, komen maanden later nog bij me terug, zo waar als het allemaal was. Wat zijn jullie ervaringen?
ps misschien komt het een beetje dommig over hoor, ben vrij nieuw op dit gebied, alles nog aan het ontdekken, vandaar. maar toch, ben heel nieuwsgierig

janice

je kunt ook zelf kaarten kopen en leggen, is het nog echter.
Intuitie is verstand dat haast heeft

janice

en geen enkele vraag is dom  ;) de meesten zijn zo begonnen en iedreen helpt elkaar graag

patriciahruska

janice fijn dat je dat zegt
voel me best nog onzeker hier (ha, terwijl ik eigenlijk best als heel zeker en dominant overkom)
ik weet het is echter, dat voel ik ook duidelijk als mijn vriendin het doet.
maar wat voor waarde hechten jullie eraan?

janice

vroeger vond ik het spannend/ mysterieus, ik dacht dat je er echt de toekomst mee kon voorspellen, nu gebruik ik het alleen zo nu en dan om m'n inzicht in zaken wat meer te verruimen ;) maar ze blijven leuk :) ik moet alleen nieuwe kaarten aan gaan schaffen want de mijne zijn nogal gehavend aan de achterkant, je ziet direct welke kaart het zou kunnen zijn door die deuken  :D

twisted

over de online kaartleggingen hebben we het al een aantal keer gehad op de chat en ik ben van mening dat het niet werkt aangezien je er geen inbreng in hebt en de computer gewoon een random site opent zeg maar ..
gr twisty ..

janice

zo denk ik er ook over, ik moet gewoon echte kaarten voor m'n neus hebben

carmelita

Hoi Jan helemaal mee eens wat de pc leggingen betreft. Deed het in het begin ook vaak, maar Patricia klopt wat Jan zegt je kan beter zelf kaarten kopen. Heb je veel meer aan. Maar wat jij doet heb ik vaak genoeg gedaan, maar net wat twisted zegt het is maar een pc. Welkom trouwens op het forum. Knuf Carmelita :-* :-* :-*

patriciahruska

bedankt voor het welkom!
leuk forum trouwens,
ik weet niet of ik ooit zelf ga proberen ze te leggen, wel ben ik heel erg
geinteresseerd, het trekt me, ik lees er ook veel over,
maar of het echt iets voor mij is?
mijn vriendin is echt geweldig, legt regelmatig kaarten voor me, soms
sta ik echt verbaasd over de dingen die ze ziet voor me! we gaan ook wel samen naar paranormaal beurzen.

Ricca

Er is in wezen geen verschil tussen een on-line trekking (de computer opent dan inderdaad een willekeurige/random pagina) en het trekken van een willekeurige/random kaart uit een deck dat je in je handen hebt. Als je in jezelf een vraag gesteld hebt, zal de verschijnende kaart je altijd iets te zeggen hebben. Toeval bestaat niet. Maar voor de betekenis van de kaart moet je weer bij jezelf zijn.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

twisted

hmm maar is het niet dat je energie stopt in je deck kaarten ?...
en random van de computer is eigenlijk helemaal niet random .. want de computer kan niet uit zichzelf een getal kiezen .. daar heeft hij altijd een berekening voor nodig gebasseerd op een begin getal (kan hij overal vandaan halen .. tijd, aantal hits .. etc) ;)

Ricca

De energie zit in je vraag en in de intentie waarmee je de kaarten trekt. Niet in de kaarten.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Palomino

Ik weet -als computernoob- helemaal niet wat random inhoudt...en eigenlijk doet dat er ook niet toe,..de kaart die je uit het deck haalt of de kaart die je via het internet toe komt vallen is de kaart waar het om gaat... :P
Liefs Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

patriciahruska

heb er ook zo mijn twijvels over
misschien omdat mijn vriendin altijd uitleg geeft over de kaarten die ze legt, en zij me kent
ik doe op diverse sites online leggingen voor mezelf, en krijg wisselende antwoorden, terwijl ik bij mijn vriendin bijna iedere keer de zelfde legging krijg
wil gewoon antwoord op mijn vragen denk ik, maar kan het niet afdwingen natuurlijk