verschillende kaarten

Gestart door carmelita, januari 31, 2005, 02:08:41 AM

carmelita

Lieve allemaal, ik heb een dringende vraag. Gisternacht heb ik voormezelf enkele vragen gesteld waarbij ik maar 1 kaart trok. Vervolgens heb ik via het web dezelfde vraag gesteld en ook daar een kaart getrokken. Wat schets mijn verbazing dat de kaart die ikzelf uit mijn deck trok, geheel tegenstrijdig is aan welke ik via het web trok. Nu mijn vraag waar moet ik mij dan aan houden?????? Hoop dat ik het wat duidelijk heb neergeschreven, want het is nu inmiddels half 3 in de nacht. Knuf Carmi :-* :-* :-*

luna

je vraag is heel duidelijk Carm ;D
om half drie s'nachts begrijp ik wat je bedoeld  ;D

luna

bij welke kaart voel je je het best Carmi?

Vladimir

Hé carm, vertel, vertel, wat is de tegenstrijdigheid in de kaarten?
En heb je dezelfde uitlegger gebruikt bij beide kaarten (hetzelfde boek)?

carmelita

Hoi PHI je kent mij nu wel zo een beetje. Ben op dit moment heel obsesief bezig met mijn gezondheid. In verband met de diabetici, en het hoge chloresthorolgehalte in mijn bloed, ben ik weer eens obsesief. ( sorry carmi is hardleers ik weet het) nu was mijn vraag zal er verbetering komen in mijn lichamelijke mankementen. Via mijn eigen deck trok ik pentakels 8, de RW, dezelfde vraag gesteld, via de enkele kaartlegging via het Catharina deck, en daar trok ik zwaarden Aas. Dus de chaos was compleet. Ja meduus waar ik mij prettiger bij voel is natuurlijk zwaarden Aas, maar dit omdat het wat milder is. Struisvogelpolitiek, eerlijk gezegd, alleen heb je daar niet veel aan. Wat nu Carmi die echt in de war is. Phi als jij eens je buigt over de vraag zullen mijn lichamelijke mankementen zich enigzinds herstellen in de toekomst, komt er verbetering, eigenlijk dezelfde vraag die ik gesteld hebt en jij trekt bv heel andere kaarten wat dan?????? Help Carmi die hierdoor met een virale infectie aan huis gekluisterd zit, en dan even alles grijs ziet. Thanks Phi en ook jij Duus. O Phi dit even terzake we hebben voor de BED EN B ook gekozen voor de noordelijke provincies, hoewel daar niet specifiek mijn voorkeur naar uitgaat, maar is wel zo eerlijk dit ter informatie voor jou. Is er geen B en B in Belgie???? Lijkt me plezanter ;D

carmelita

Sorry was pentakels 7. Gooide ff de boel door elkaar ??? Knuf Carmi, de kaart die ik dus zelf trok uit mijn RW deck :-* :-* :-*

Ricca

Lieve Carmelita,

Natuurlijk krijg je tegenstrijdige antwoorden als je meerdere keren een kaart trekt met dezelfde vraag. Dat moet je ook helemaal niet doen. Per vraag kun je één legging doen, en dat is het antwoord dat je krijgt. Als je dóórgaat met leggingen over dezelfde vraag, geef je daarmee eigenlijk te kennen dat je de kaarten niet helemaal vertrouwt. En dan krijg je rare antwoorden waar je niets aan hebt. Besef altijd vóórdat je een kaart trekt, dat je het met die ene kaart moet doen. Dat is echt belangrijk!

Zwaarden Aas kun je dus gewoon vergeten. Pentakels 7 is voor de gezondheid een heel gunstige kaart. Je hebt iets in gang gezet (diëet, medicijnen enz.) en nu kun je gerust een stapje terug doen, want het resultaat zal goed zijn. Gewoon nog even geduld hebben. De kaart zegt je geduld en vertrouwen te hebben. Geef de kwestie de tijd om zich gunstig te ontwikkelen.

En niet nog meer leggingen over deze vraag doen of laten doen hoor!

Van harte beterschap met het virusje.  :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

carmelita

Hallo lieverd, bedankt Nee Car zal het niet meer doen. Gek ik had absoluut niet de indruk dat pentakels 7 een positieve kaart was. Als ik naar de tekst kijk in mij tarotboekje klopt het helemaal wat je zegt. Maar op Catharinasweb vond ik het niet zo positief. Ook heb ik een kaart getrokken of de relatie met mijn zoon zich zou herstellen, dat was de Zwaarden 2, voormij is dat een kaart van afwachten, geen oogkleppen voorhouden. Dit gevoel kreeg ik bij het feit dat ze een blinddoek voor haar ogen heeft, of zit ik er naast. Bij jouw reaktie schoot meteen het liedje mij te binnen, Ik ben blij dat je me niet vergeten bent, dat ik nog zoveel mooie dingen van je ken enz ;D  Knuf Carmi :-* :-* :-* :-* Ps lukt het om je er een beetje door heen te slaan, denk veel aan je :'( :'(

twisted

heej .. in mijn ogen kloppen die trekkingen die je op het web doet (Zoals op deze site) helemaal niet .. aangezien je geen enkele energie of wat dan ook erin kan steken en in de code van de site staat dit :
timerID = setTimeout('loadRandomPage()',2000);
dus hij laad gewoon een willekeurige pagina .. dus heb je helemaal geen invloed op de kaart die je trekt..
dat is in ieder geval wat ik denk ;) ..
groetjes twisty

carmelita

Hoi Twisty helemaal gelijk in. Achteraf dom van mij om er enigsinds waarde aan te hechten, maar als ik depri ben, ben ik nogal chaotisch ingesteld. Klopt wel wat je zegt hoor. Thanks Knuf Carmi :-* :-* :-*