Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:26:49 PM

Eveningstar

Hoi Suus,

Leugentjes kan ik niet goed plaatsen, Suus. Vandaag een heel rustige dag gehad, waarbij ik vooral uitgerust heb en eten klaar gemaakt heb.
Maar ik kan je duiding algemeen wel volgen. Even afstand nemen en niet te letterlijk houden voor deze dag alleen, dan begrijp ik het wel.

Dank je wel!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaarten voor 7-11-2012--> 2-1-3:

Heer + Brief + Hart = Slang / MC = Muizen
Toren - Beer - Zonne
Vissen - Zeisen
Lijkkist

Hihihihi! Enkele dagen geleden opnieuw een muis gevangen. Een hele bedoening achteraf geweest. En vandaag en gisteren komen er muizen in mijn kaarten ;) .

Transformatie, einde van iets, geboorte van iets...

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hoi hoi hoi Zieltje

Heer + Brief + Hart = Slang / MC = Muizen
Toren - Beer - Zonne
Vissen - Zeisen
Lijkkist

Krijgt een ventje een briefje van een instantie , het beroert hem en krijgt even een spannend gevoel,  in zijn koppie knaagt het een beetje .
Het gaat over centjes ... is het varkentje leeg of is het varkentje vol en moet het opengemaakt worden om de gouden muntjes te bemachtigen ... krijg je geld terug van de belastingen ... ofzo

Suus :-*

Sweetie

zeis - slang - muizen - kist
Dezelfde kaartjes als gisteren

plotse ommeslag , die wat zorgelijk zijn maar een nieuw begin is zeker

Suusie

Eveningstar

#574
@Suus
Hij heeft een uitnodiging voor een vergadering (werk) gekregen, waar ie vragen rond heeft. Het brengt toch ook wel wat spanning voor hem mee.
Hihihihi... heel grappig, maar krachtig! Hij had naar de belastingen gebeld, om te vragen wanneer gelden worden teruggestort. Dit is afhankelijk van het tijdstip, waarop je je aangifte hebt gedaan. Men stort eerst de bedragen terug voor diegene, die met Tax on web hun aangifte hebben gedaan.
Hij had natuurlijk liever de centjes nu terug gehad, maar het is nog effe wachten.

Merci hé ;) .

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

#575
Goede morgen,

Mijn kaarten voor 8-11-2012 --> 2-1-3:

Huis + Vrouw + Klaverblad = Anker / MC = Schip
Sleutel - Zonne - Ruiter
Heer - Maantje
Hart

Ik voel me goed (emotioneel) in mijn vel zitten. Ben wel moe (vandaar ook de afgelopen dagen de muizen in mijn dagkaart-systeem).
Ben benieuwd of er me een mooie oplossing staat te wachten. En waarvoor dan...

Liefs,
Eveningstar

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo mijne Zieltje ,
Huis + Vrouw + Klaverblad = Anker / MC = Schip
Sleutel - Zonne - Ruiter
Heer - Maantje
Hart
Je hebt een oplossing gevonden die heel positief uitkomt, je bent heel tevreden en brengt je in evenwicht door de stabiliteit die je hebt gevonden
de heer is er ook positief over en is een beetje .. hoe zou ik het zeggen ... het raakt zijn hartje ! beetje emotioneel , opgelucht .. niet goed weten hoe hij het moet tonen zoiets  :D ,je hebt stabiliteit thuis terug gebracht ... in je thuis haventje !

Suus

Eveningstar


Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaarten voor 12-11-2012--> 2-1-3:

Heer + Kruis + Berg = Kindje / MC = Vrouw
Heer - Berg - Vissen
Kindje - Toren
Maantje

Wat is me dat hier allemaal? Wat een combinatie! Hé en ook hier de Toren! (Ook al heeft deze een andere betekenis dan die van de Tarot.)
Wel ik laat deze even los, want nu zo meteen hier een verklaring voor geven, lijkt nu oop het eerste zicht een beetje moeilijk.
Straks misschien?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Goeie morgen Zieltje !

Heer + Kruis + Berg = Kindje / MC = Vrouw
Heer - Berg - Vissen
Kindje - Toren
Maantje

de heer sluit iets af , een harde noot te verduren krijgen , gaat het er hard aan toe met een kind ?
staat het dingen in de weg en moet zaken op orde stellen om in orde te zijn met bepaalde instanties .
Heeft hij de neiging om ppfff te zeggen

Suus

Eveningstar

Hoi Suus,

vandaag niets van de kids gehoord. Alles zal wel ok zijn, geloof ik. Anders hadden ze al lang aan de lijn gehangen ;) .

Voor de rest zowel met ons als met partnerlief niets hart te verduren gehad.

Merci, Zielenvriendin.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen!

Mijn kaarten voor 13-11-2012 --> 2-1-3:

Wegen + Muizen + Roede = Tuin /MC = Wolken
Ruiker - Vissen - Zonne
Slang - Vrouw
Kruis

Amai mijn orgel! Dat is om terug in bed te kruipen met die muizen, de roede en de wolken!
Alé daar gaan we... opletten voor energieverlies en er op letten, dat ik geen klop van de molen hierdoor krijg. Voor een keuze staan... .
Oef! Bij nader inzien... zo slecht zijn ze dan ook weer niet ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

hallo Lieverd
vlug even je kaartjes duiden voor ik wegga


Wegen + Muizen + Roede = Tuin /MC = Wolken
Ruiker - Vissen - Zonne
Slang - Vrouw
Kruis
Onderweg wat gepieker , zo te zien vermenigvuldigen ze zich nogal wat je ergens wat strijd ervaart om ze te verjagen , en je klaart je klus er blijft wel een spannend gevoel hangen waar je zo snel mogelijk vanfa wil
Het stoort je rust denk ik zo ...

Suus

Eveningstar

Geen gepieker, Lieverd. Wel druk bezig geweest met mentale (administratie) zaken. Ook geen strijd ervaren en ... ben tijdig gestopt! Naar mijn lichaam geluisterd ;) .

Thanks.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Good morning!

Mijn kaarten voor 14-11-2012 3-1-2:

Tuin + Muizen + Huis = Roede / MC = Slang
Slang - Brief - Beer
Vissen - Wolken
Huis

Amai amai amai! De moiskes zijn er opnieuw. Dat is toch opnieuw op mijn energie letten dus!
Ik heb een extra kaart getrokken, om wat verduidelijking gevraagd ... de ring.

Mmmm... ik wacht op een bericht ... ben benieuwd.

Liefs,
Eveningstar