Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:26:49 PM

dameblanche

ja eveningstar, je kunt het ook letterlijk nemen....
de tuinslang op de vogels richten...schoon schip maken m.b.v. de roede....
die ook in de hoekjes mag vegen....

maar goed je bent er weer, je bent weer uit die hoek gekropen waar je werdt ingedonderd....
nee, nee geen tegenspraak, je houdt je goed, niemand kan je daadwerkelijk ook omblazen, maar toch..
je weet je goed te reden, je had advocaat kunnen worden...

Eveningstar

#106
Niet mee in zee, Suzy!!! :):):)

Wel berichten van centen, die me onverwachts toegekomen zijn!!! :):):)
Ja, dat gekwebbel over onze tuin... vandaag weeral belangrijke stappen gezet :) .

Mercikes hé!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hélaba gij, Marianne geen vogels nat sprieten hé. Daar dient de tuinslang niet voor zalle!!! Jullie hebben toch van die eigenaardige gedachten hé ;) :).

Ik ben niet weggeweest hoor! :) Ik kies heel bewust voor het weekend zonder kaarten. Dan alle ruimte voor ons gezin en nu ... onze tuin. En daar zijn geen hoekjes hihihihi!!!!

Vooral meid.... ik volg mijn gevoel en ga dat ook niet uit de weg! Ik blijf me trouw en neem mijn verantwoordelijkheid ;) :) .

Mercikes!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Jipie opnieuw kaarten getrokken... goede middag iedereen!!

Mijn kaarten voor 12-6-2012 --> 2-1-3 getrokken:
Ring + Vissen + Ruiker = Maantje / MC = Schip
Muizen - Slang - Boom
Lelie - Vogels - Wolken

Ben binnen onze relatie op een rustige, aangename manier aan het groeien. :):):) Er wordt over gepraat en nagedacht.

Amai nen hele dierentuin vandaag... . :)

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

nee, nee dat ging met de dauwspray hoor, gewoon de vogeltjes een douche geven..hoor...
vogels geven hemels boodschappen door en die mogen we niet blokkeren...

ring en vissen, op een aardige en rustige manier worden gevoelens en emepoties besproken...dit stukje ligt namelijk nogal gevoelig..................

Vlinder

Die vogels vliegen niet voor niets jouw kaartjes binnen, let op de boodschappen die ze brengen.
hemelse liefde is eindeloos, maar je moet het wel horen, lieve ster...
:-*

Eveningstar

Ah Vlinder... ge moest eens weten... ik ben één en al oor :) ;)  én oog :) ;) .

Blijf ik doen ;) . Mercikes!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Vermeerdering in contacten maar zijt ge wat emotioneel ??

en wat zie ik daar liggen .... ze zijn bij jou gekomen ( hopelijk stuur je ze weg naar een andere kant van het land want ik heb ze al terug gehad )
je niet laten ontmoedigen hé !!
gesprekken met iemand over een bewolkt periodeke

Suzy

Sweetie

mo gouw, ik heb ze wel Evening  ik heb ze wel .... die mormels ik ben nog eens gaan kijken en zag ze er niet tussen staan maar na nog eens te kijken zie ik ze liggen en ze verroeren zich niet , ze zijn nog niet weg gelopen

Eveningstar

Ja, ja, meiske! Ge dacht zeker ervan onderuit te kunnen .... muizen. Hihihi!!! Nopes, meissie! We hebben weeral prijs  :P :D . En pas op... ze doen hun werk hé. 

Maar vandaag in minder mate. Weet ge zo niet knagend of zo, maar eerder zo van ... héla denk ge er nog eens aan... .
En dan heb ik ook gedacht aan wat ik nog mocht doe... een paar telefoontjes, contacten leggen... . Maar nikske emotioneel, buiten die lieve woorden van mijne chérie!  :D :D :D ja en die  :-* (sigaret :)  ) erbij., maar dat is dan eerder ontroerend.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Ja, Marianne,

rustige, diepgaande gesprekken gehad, eerder ontroerend, dan emotioneel :).

Merci hé!

Oooo ja en pas op hé ook voor de vogels, die ge nat dauwd! Die komen terug voor hun boodschap te doen hé. Die denken... ik zal ze eens hebben  ;) ;D :P.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

hallo Eveningske
Waar zijn je kaartjes van vandaag meid ??

Liefs
Suus

Eveningstar

Joehoe...ben er!

Mijn voor 13-6-2012--> 2-1-3:
Vosje + Vogels + Boek = Ster MC = Lelie
Boek - Klaverblad - Wolken
Heer - Lijkkist - Kruis

Vandaag zaken uitvogelen en praten over dingen, die onze nest aanbelangen. We krijgen hulp en raad.
Ik kan het helemaal plaatsen :) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Eveningske,
uit uitdokteren waarbij je veel zal ontdekken en hulp krijgen hieromtrent
ga je iets uit vinden of zo ?? maar het valt niet zo goed mee de heer doet niet mee aan u uitvindingen en geeft de moed op

Suus

Chris

Eveningstar

Je gaat hulp krijgen wat zaken een stuk duidelijker maken
zodat het mogelijk is ook beslissingen te nemen en zaken af te sluiten

Gr Chris