mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

kreeft

dank vlinder,
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die ophelderingen zullen zijn,
mijn eerst stap naar vrijheid is gezet, de heer is net ingelicht en doet of zijn neus bloedt
nu benieuwd wat morgen en de volgende dagen brengen
maar ik voel me wel opgelucht ,
nu afwachten,
dank vlinder om mee te kijken  :-*

dameblanche

Citaat van: kreeft op december 12, 2012, 08:03:08 AM
ja, Vlinder opheldering en ik ben vast beraden  :)

kaartjes voor vandaag woensdag 12 -12

staven koning, kelken schildknaap, zwaarden 3

doelgericht te werk gaan, via de kortste weg er op af, leren vertrouwen op mezelf, problemen

fijne dag iedereen  :)

de koning die vast geroest zit in zijn /haar emoties, je bent al zo lang aan de gang, je probeert en probeert maar brent een beetje vastgelopen in je handelen.
probeer hulp te kunnen aanvaarden kreeft, je kunt op deze manier geen onderscheid meer maken tussen hoofdzaken en bijzaken.

kreeft

goeimorgen,

kaartjes voor vandaag donderdag 13.12

staven 7, bekers 3 , schildknaap van zwaarden

zichzelf verdedigen, naar een goede afloop toe, werken, maar achterdochtig zijn en beïnvloedbaar


@marianne, ik heb hulp gezocht en zal bijgestaan worden, de afspraken zijn er, dus daar kan ik niet op voorlopen

grtj

dameblanche

de staven 7 toont net als de staven 9 een conflikt, maar hier gaat het om een eigen gevecht, die de uitputting nabij is.
ergens heb je wel de ervaring met te zullen winnen, doch dit is een hevigere strijd...de kans bestaat dat je net door die uitputting gaat doorslaan...en dat wil je niet!

kreeft

ja, ik moet de nodige rust in acht nemen, want de stress die het meebrengt is niet niks,  :-X
het is een strijd zonder winnaars of verliezers,
als het gevoel weg is, tja  :-\ niemand kan je volgens mij kwalijk nemen dat je een eigen leven wilt, toch?
vooruit kijken naar morgen,
dank marianne  :)

kreeft

goeiemorgen
kaartjes voor vandaag 14.12

bekers 2, staven 3, pentakels 6

delen van gevoelens, het verbreden van de horizon, denken hoe de overtocht het best kan verlopen, een eerlijk delen?

grtj

Sweetie

Hoi Kreeftje
bekers 2, staven 3, pentakels 6

je geraakt in evenwicht , je werkt uit en het versterkt je gedachten en deze gaan uit naar geven en nemen

Suus

kreeft

dank suzy  :)

kaartjes voor vandaag zondag 16.12

zwaarden 7, zwaarden 6, bekers 6

voor zichzelf kiezen, een eigen pad gaan , moeilijk en zwaar maar toch doorzetten en aan een eigen overtoch beginnen,
openstaan voor nieuwe ervaringen

fijne zondag  :)

dameblanche

mogelijk vermid je conflikten, weet dan wel dat onuitgesproken zaken lang blijven hangen kreeftje..

Sweetie

Hoi Kreeftje,

zwaarden 7, zwaarden 6, bekers 6

een ùoeilijke periode waar je nu even moe doorbijten , laat het achter jou en hou het bij een herinnering

Suzy

Vlinder

#835
zwaarden 7, zwaarden 6, bekers 6

Je hebt besloten je eigen koers te varen of  te vertrekken of genoegen te nemen  met iets, maar daarmee sluit je ook iets af, het zit je niet lekker,maar nostalgie en herinneringen laten je toch je eigen weg bewandelen, omdat je  dat graag wil.

:D

kreeft

@marianne, alles wat nog gezegd moest worden , is gezegd, er ligt niks meer onder het tapijt
@suzy, het was een loodzware dag, met zware discussies, maar ik hou het hoofd boven water
@vlinder, neen het zit me niet lekker, als mensen je op ieder ogenblik op je gemoed proberen te werken, dan is het niet simpel om er telkens boven te gaan staan,

morgen werken, khoop dat mijn energie beter is dan vandaag,  :)
nog een fijne zondagavond  :)

Vlinder


Sweetie


kreeft

goeiemorgen,

weekkaart bkers 4, beetje onverschilligheid

kaartjes voor vandaag maandag 17.12

bekers 6 , kracht, het oordeel

herinneringen, zelfvertrouwen hebben, loslaten en verdergaan,

fijne dag iedereen,  :)