mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart = de zon, alles in een nieuw licht zien, positiviteit

kaartjes voor vandaag,

pentakels3, kelken koning, de wereld

- advies van anderen aannemen, maar de dingen op een egen manier doen
- gevoelens onderdrukken, maar het avontuur dat lokt
- de cirkel is rond, iets dat ten einde is, een goede afloop

:)

Sweetie

Hallo Kreeftje
Wat heb jij het warmen voel je je krachtig in je energie

pentakels3, kelken koning, de wereld
erkenning en succes doordat je je schouders ergens hebt ondergestoken , steun krijgen ergens in en de wereld ... wat een kaartjes Kreeftje !!!
spiritueel succes

Suus  :-*

Vlinder

Hoi kreeft,
Je hebr iets doorstaan, en je voelt je prettig, je laat je gevoelens toe, en je maakt een volgende belangrijke stap.  :D

dameblanche

groei en succes willen verkrijgen, maar je houdt je emoties vast, je laat veel en veel te weinig van je innelijk naar de buitenkant zien...
het blijft gissen wat er in je hoofdje omgaat voor anderen.

kreeft

@suzy, vlinder, marianne, dank om mee te kijken, heb mijn schouders altijd onder vanalles gezet en veel doorstaan,  :) , mijn innerlijk laat ik niet gemakkelijk zien, omdat mensen dikwijls misbruik van mij maakten, dus deed ik altijd in stilte gewoon mijn eigen ding  :)

kaartjes voor vandaag

pentakels 10 , de dood, zwaarden koningin

- rijkdom (innerlijk), levenservaring
- een periode afsluiten en een nieuw begin
- een koele persoonlijkheid, die ook een zachte kant heeft, geleerd hebben uit levenservaringen

:)

Vlinder

Lieve kreeft,
je gaat iets afsluiten, je hebt het helder,  goed zo.

gr Vlinder

Sweetie

Hallo Kreeftje

afstand creeeren , , een nieuw begin inzetten, je gevoelens aan de kant zetten

Suus  :-*

kreeft

dank vlinder, suzy  :-*

kaartjes voor vandaag, woensdag,

pentakels 10, schildknaap van pentakels, pentakels 8

-ik word stinkend rijk  ;D

-rijkdom, innerijk, geestelijk, nieuwe dingen leren, genieten van de mooie dingen , aan het begin staan van iets nieuws

fijne dag iedereen  :-*

Sweetie

Hoi Kreeftje
haha ja dat kan en als ze telkens terug keren de munten 10 zal ik je gelijk geven  :D

pentakels 10, schildknaap van pentakels, pentakels 8

Sesam open u ... er gaat iets moois komen , goed bericht onderweg waar je hebt moeten voor knokken

Suus  :-*

kreeft

@suusje, dank  :)

kaartjes voor vandaag,

pentakels 5, hogepriesteres, bekers 3

- in een bepaald rolpatroon blijven hangen zonder er iets aan te doen
- meer gebruik moeten maken van de gaven of van de intuïtie
- goed nieuws, een goede afloop

:)

dameblanche

er is al heel wat in gang gezet, maar er moet nog heel wat in gang gezet gaan worden......
de hp leert je dat beslissingen ook door anderen genomen kunnen worden, alleen bereik je niks....
jullie zijn een drie eenheid thuis, alles staat op een vast fundament en wordt ook door jullie drieen in stand gehouden

Sweetie

Hallo Kreeftje

pentakels 5, hogepriesteres, bekers 3

rondkijken , rondvragen hulp aanvaarden , kijken naar wat je wil, waar je naartoe wil , jezelf bevrijden

Suus :-*

heleen

lieve kreeft

zit te staren naar je kaartjes.
de armoedzaaiers kaart. de hoge priesteres, en de dansende meiden.
Nu las ik bij mijn droomduiding (huilen)geschreven door Ricca

Het leven is geen veldslag, maar een dansfeest...

en deze zin is zeer toepasselijk op je 1e en 3e kaart. De wijsheid van de Hoge priesteres zit ertussen. Gebruik je intuïtieve kracht om tot een dansfeest te komen. Wat mij ook opviel is dat het lijkt of zwarte achtergrond van de 1e kaart een gordijn is. (kijk naar de vloer, plooien van een gordijn), en welke toneelstuk wordt er gespeeld als je dit gordijn open schuift?

Heleen.

kreeft

@marianne, suzy, dank om mee te kijken,  :)
@heleen, ja op pentakels 5 lijkt het idd of er een gordijn hangt, maar het sneeuwt, zie de vrouw met haar voeten in het sneeuwtapijt en de sneeuw is wat opgewaait tegen de wand vandaar de ongelijkheid,
ik heb deze week al heel wat pentakels getrokken, ik dacht erover na en wordt innerlijk steeds wat wijzer, dus geestelijke rijkdom dan maar, maar pentakels 5 geeft armoede aan, ik denk, minder kan ook meer zijn  ;)
- wat de hogepriesteres betreft, zie hoe haar kleed over haar benen is gedrapeerd, het lijkt wel 'ijs', ze lijkt op een ijskoningin (naar buiten toe, mss), achter haar zie je bomen en vruchten, dus een soort rijkdom mss , innerlijk?, het zijn palmbomen, dus mss lijkt ze naar buiten toe een koel iemand maar verbergt ze een warme persoonlijkheid
ik laat zomaar mijn gedachten eens waaien  ;) :D

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag

pentakels 7, de heremiet, de magiër

- geduld en vertrouwen hebben, men oogst wat men zaait
- op zoek gaan, in zichzelf zoeken daar is mss de oplossing
- een sterke wilskracht hebben, willen bekomen wat men in gedachten heeft

fijne dag iedereen  :)