mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

Aas van zwaarden, zwaarden 7, staven 4

het vrkrijgen van duidelijkheid en de weg gaan bewandelen die ik wil
-geen vooruitgang
-samenwerking

fijne dag iedereen  :-*

Sweetie

Goeie morgen Kreeftje

Aas van zwaarden, zwaarden 7, staven 4

goddelijke rechtvaardigheid , iets veroveren je gedachten staan op hoger niveau maar laat je niet misleiden, straks mag je je oogst binnen halen en ben je content met wat het heeft opgeleverd

Suus

dameblanche

veranderingen doorvoeren op geestelijk gebied...doch er wordt diplomatie van je gevraagt om met de huidige situatie om te kunnen blijven gaan...

Vlinder

Aas van zwaarden, zwaarden 7, staven 4

Hoi Lieve  kreeft
Zwaarden 7 voelen alsof je afgaat, geen prettig gevoel, beetje stiekum, maar de aas zwaarden geeft helderheid en de 4 staven zekerheid.
Je komt er wel uit, het is een proces.

Gr Vlinder :D

kreeft

@suzy, vlinder, marianne,
momenteel draaien mijn hersens alle kanten op  :D
maar er zal meer plaats komen voor creativiteit  ;)
ik vervolg mijn pad  :)

kreeft

#410
goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

de ster op kop, pentakels 10, aas van kelken

-mij niet volledig bloot geven, zodat ik mij niet kwetsbaar opstel
-stabiliteit, materiele zekerheid
-liefde krijgen en geven

fijne dag iedereen,  :-*

symbolonkaartje voor vandaag,

De zieke Koning 

Opstaan, kom in actie! Ook als het vandaag niet jouw dag is, je MOET! Je hebt gelijk, alles is 'grijs' en vervelend en je bent eigenlijk voor hogere zaken in de wieg gelegd. Dat kan wel zo zijn, maar vandaag interesseert dat niemand. Je moet je bekwamen om je 'koninklijke voeten' in de realiteit neer te zetten. Wie weet, wanneer en of er überhaupt een rode loper voor je uitgelegd wordt! Een goede raad: wacht niet af, bezorg er jezelf eentje!
  :)



Sweetie

Hoi Kreeftje

de ster op kop, pentakels 10, aas van kelken

Je vasthouden aan de hoop , tracht je geluk te behouden door je onvoorwaardlijke liefde te geven

Suus

dameblanche

je bent als de zieke koning eigenlijk, hoop en wensen zijn verloren, waar te beginnen wederom....
eerste poging heeft tot niks geleid..nu komt poging 2..of te wel de 2e rond, meneer kaktus zet zich wederom in....
je werkt je een slag in de rondte maar je doet het op eigen benen, je moet samenwerken met het thuisfront, jullie leven wat dat betreft langs elkaar heen, er is nog een kans hoor

Vlinder

Hoi kreeftje,
lekker een balans tussen jezelf beschermen en lekker genieten van het leven,
er is veel moois om van te genieten dat ga je steeds meer ervaren.

:-* Vlinder

kreeft

@suzy, marianne, vlinder, dank voor de duiding,  :-*
ik heb vandaag geen slechte dag gehad, integendeel, een vriendinnendag,  :D
namiddag lekker terrasje gedaan en genooooten van een lekker biertje
en deze avond opnieuw, ander terrasje met andere vriendin,
lekker bij kletsen
midden op de dag werd ik wel even uit balans gehaald,
maar ik heb de rest van de dag, die balans terug hersteld  ;)

fijne avond en morgen gezond weer op  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

de zegewagen, pentakel 3, de magiër
-de touwtjes stevig in handen houden
-groei, ontwikkeling, creativiteit
-positief denken,

fijne zaterdag iedereen, de zon schijnt, geniet ervan, ik trek een dagje naar zee  :-*

dameblanche

stand van zaken is moielij te handhaven er moet hard gewerkt worden aan zelfstandigheid binnen in je omgeving

kristina1975

ik vind je uitleg goed Kreeftje en een dagje strand hoort er bij en houdt de positieviteit ook aan :D

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag,
staven 8, heremiet op kop, bekers 8 op kop

-
beweging, verandering, vooruitgang De dingen zijn in beweging gekomen, een situatie is aan het veranderen. Misschien wel in een stroomversnelling gekomen. Er zijn krachten in beweging die je leven in belangrijke mate kunnen veranderen.
-angst, vluchten in iets , terugtrekken
-aarzelen en weigeren een bepaalde situatie op te geven,aanvoelen dat de tijd nog niet gekomen is

dank marianne , believe om even te kijken gistren,
er moet wat gewerkt worden , ja, om zelfstandigehid te bekomen, maar de rest is positief verlopen

heel mooie dag gehad met dochter aan zee, zon , zee en dolce far niente  8)
grtj en fijne dag iedereen  :-*

dameblanche

achten geven veranderingen aan en wel in positieve zin, de noodzaak ok in jezelf te gaan keren komt hier naar voren....want we weigeren ook op te geven...
de weg die je hebt bewandelt heeft geen zoden aan de dijk gezet, je zult een andere weg moeten zoeken, kijk hier de poortkaart 8 ligt hier op de kop...de brug naar het kasteel is dicht