Leuke, pittige of wijze uitspraken, het vervolg

Gestart door Pinky, mei 03, 2004, 22:43:32 PM

Leeuwin

Waarom zou juist die zaadcel de enige echte uitverkorene zijn?!

Leeuwin :D

Palomino

ha ha, de zaadcel is een schatje maar in zijn eentje levenloos... ;)
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Leeuwin

Alle zaadcellen schatjes? Waaraan heb ik dan mijn wisselvallige buien te danken?

Leeuwin :D

Palomino

uhhhm....aan je horoscoop en het feit dat je heel eigengereid, c.q. eigenwijs bent  ;)...ha ha ha.

Liefs, palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Leeuwin

Ha, ha, ha, geen gekkigheid, ik lig echt in een deuk!!!!!! ;D

Palomino

#275
..als je al die deukjes maar snel genoeg rond draait worden ze steeds ronder... ;)

liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

oolicks_rNb

die blijven zoeken naar vormen van veiligheid en kracht buiten zichzelf, naar goedkeuring en waardering van de buitenwereld, en lopen we dus de liefde mis. Zonder een gezond gevoel van eigenwaarde zijn we ongeleide projectielen,.






______________________
Verkauf Auto Teile

Julia

Waarom is er geen kattenvoer met muizensmaak?

morticia


Leeuwin

Dan denken ze misschien wel dat het rattengif is.

Opti-Mystique

"As finishing touch, God created the Dutch!" ;D

Kai Gong

(Geestes)Rijken

Een verdorven persoon is vervuld van jaloezie. Uit egoïsme en woede klaagt hij dat hij oneerlijk wordt behandeld.

Een edelmoedig persoon heeft altijd een hart van mededogen. Zonder ontevredenheid of haat, neemt hij ontberingen als vreugde.

Een verlicht persoon heeft helemaal geen gehechtheden. Rustig slaat hij de gewone mensen gade die verblind zijn door illusie.

Li Hongzhi
25 september 1995
Uit 'Essentiële punten voor verdere vooruitgang' - Li Hongzhi

Liefs, Karin :)

klaproos1945

#282
projecteren

iedereen krijg de schuld en zelf hebben ze niets gedaan
omdat te bewijzen wassen ze hun handen in onschuld
en is niet en is niet de eerste schijnheilige
die met het masker van onschuld tegen de lamp loopt
goed in liegen en bedriegen :o

klaproos2009

en zo bereiken velen wat ze willen
ze verrijken zich over ander mans ruggen
en al ze hun zin niet krijgen
worden ze de ridder met het scheven zwaard
dat moeilijk recht te krijgen is
gelukkig veranderen de tijden

Leeuwin

@Klaproos,

Dit is nou precies hetgeen wat momenteel op mijn werk speelt. Hoe moeilijk het ook is, blijf ook ik aan mezelf denken maar dan anders. Eén maagontsteking is meer dan genoeg. Daar begin ik goed van op te knappen en ik laat me niet ziek maken door een omgeving die begiftigd is met hetgeen jij hier schrijft.

Ik kan mijn heerlijke, pas teruggekregen energie, inzetten om conflicten hierover aan te gaan. Ik kan haar ook gebruiken om eens te kijken wat ik met mijn leven verder moet. Ik weet wel dat dit probleem voorlopig niet is opgelost. Dus kies ik eieren voor mijn geld en ga ik mij eens verder orienteren.

Liefs van Leeuwin

Julia