Leuke, pittige of wijze uitspraken, het vervolg

Gestart door Pinky, mei 03, 2004, 22:43:32 PM

Sunchild

#165
Citaat van: Julia op december 27, 2005, 20:31:01 PM
Lieve Sunchild,

Mamamaris is mijn zusje. Ze heet Bianca, ze is 32 jaar en haar dochtertje heet Marisca.
(mama-maris(ca)).

Duidelijk, zij heeft de draad opgepakt, na jouw vertrek  ::)



Citaat van: Julia op december 27, 2005, 20:31:01 PM
Je bent geen spat veranderd kan ik zeggen, ik vind je nog steeds een secreet van de bovenste plank. Maar goed, it takes one, to know one... ;D
Dat is weer iets waar ik mij helemaal in kan vinden. Sommige zien de pauw, anderen de panter.......



Citaat van: Julia op december 27, 2005, 20:31:01 PM
Ook heb ik hier en daar mijn zusje geholpen met haar "tarot en dromen intreding", maar gewoon via email en Word.

De dromen zijn mij ontgaan, (inderdaad) de tarot lezingen die had ik wel met jou gelinkt!



Citaat van: Julia op december 27, 2005, 20:31:01 PM
Wil je nog meer weten, Sun-Child?

Neen, mijn sterke intuitie reeds bevestigd  ;) Wat betreft het kind in mij? Zal hopelijk altijd zo blijven, anders zie ik nog maar weinig lol op de wereld.

Het kind van de zon, met een scherpe straling  :P
Fijne avond!

mamamaris


lieve Sunchild,
Ik heb mijn zus Petra gevraagt, in Cathweb in te loggen (wat ze met veel tegenzin voor mij heeft gedaan), dus als je iets wil weten vraag het dan op de man af, voor dat je ver-oordeeld.

Als dit de tendens van dit forum is, geloof ik niet dat ik mij hier thuisvoel.

Mijn zus, Petra/Julia had mij al gewaarschuwt hiervoor, maar ik wilde dit niet aannemen.
Maar daar is het mijn grote zus voor.

Groetjes Marisca


Julia

Zo, ik ben nu genoeg met mijn zusje tegelijkertijd ingelogd geweest. Now you can see for yourself. "Met de billen bloot", is niet anders wat ik gewend ben.

Lieve groet, Julia

P.s.: Wil je nog email adressen ter vergelijking:

Julia: peejoo@planet.nl (pee (Peet) joo (Joost = man's en zoon's naam)

Mamamaris: Edbianca@hotmail.com

Sunchild

Citaat van: Julia op december 27, 2005, 20:50:38 PM
Zo, ik ben nu genoeg met mijn zusje tegelijkertijd ingelogd geweest.  

Intellegentie dat geef ik je wel! Niemand had dit kunnen achterhalen, niemand is op de site, nu praat je jouw mond voorbij......

P.s. Zelf een sychrofeen zou toch kunnen weten dat je verschillende websites aan kunt maken. Je had het over humor, dit is mijn humor, apart, maar waar! Dus doe mij een lol, make my day!

Julia

Het is goed hoor, je hebt gelijk sunchild (over "intellegentie" gesproken: Heb je nu genoeg tijd gehad, om te ontdekken dat je wel "sychrofeen" kunt zijn, maar niet op 2 compu's tegelijk kunt typen?

Je doet er maar mee wat je wilt, mijn beslissing om hier te kappen, is dus duidelijk de goede geweest.

Lieve Bianci, het spijt me dat ik je hier mee opgezadeld heb. Ik hoop dat jij hier wel een (verdere) fijne tijd zult hebben en zult leren.

Liefs (en een stomp  ;)), Peetje

mamamaris

Ik scheer niet alles over 1 kam, daarbij blijf ik mezelf. Ik hoop hier verder te leren, ook van jouw.

Stomp terug
veel liefs Bianci

luna

#171
Dit vind ik prachtig  ;D
Mamamaris, Julia en Sun's intuïtie  8)

snowdrop

Raken we niet een beetje off topic hier? Hoewel de kwalificatie 'pittig' op zich wel van toepassing is...  ::)

luna

We zijn totaal 'on topic' Snowy  ;D
Het blijven 'uitspraken' en ik vind ze leuk én pittig én wijs  8)

:-*

snowdrop

#174
Een sychrofeen is nooit alleen (Sigmund Freud)

't Is fijn om intellegent te zijn, maar we moeten allemaal de huur betalen.
Waarom zou je bonje hebben, het leven is al veels te kort.
(Tante Truus)
;D

Hallo Meduus! Ben het maar gedeeltelijk met je eens.  :-*

Opti-Mystique

Citaat van: Julia op december 27, 2005, 20:31:01 PM
...ik vind je nog steeds een secreet van de bovenste plank. Maar goed, it takes one, to know one...

Gezellig... De gemoedelijke Kerstdagen zijn (gelukkig) weer voorbij, zie ik... ;D


luna

Zoektocht naar DE waarheid:

je eigen gevonden waarheid loslaten en opnieuw op zoek gaan

luna

Uitvinden is buiten de lijntjes denken (Einstein)
8)

Vladimir

Citaat van: Sunchild op december 23, 2005, 13:50:48 PM
Citaat van: rosie989 op september 13, 2005, 12:56:28 PM
Accepteer de eenzaamheid die in jezelf schuilt,en zie realistisch in hoe weinig macht je hebt over het levens geluk...

kern van loslaten....uit een boek van jolet plomp

Liefs rosie
Eerst wilde ik vragen wie dat geschreven heeft............

Nu blijkt dat dus "Jolet Plomp" te zijn, deze naam zet in mijn woordenboek onder de vertaling van het woord "debiel".  :)

       .............sjonge jonge jonge jonge....

SUN
Sun, leg uit?
deÃ,·biel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die licht zwakzinnig is

deÃ,·biel2 (bn.)
1 in lichte mate zwakzinnig
2 [bel.] bespottelijk

Wat is het verband met Jolet Plomp?