mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

Sweetie

Kreeftje ,
De nachtmerrie is voorbij , je kan het nu wat rustiger aan doen

Suus

Lief

Kreeftje, je bent op de goede weg meid.

Behalve dat zonnetje dan. Leuk dat je tegenwoordig een 14 daagse verwachting hebt, maar het blijft dus gewoon 14 dagen van dit druilerige weer. Ik ga maar een zonnetje op mijn desktop zetten :-\

Fijne dag vandaag!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

het is op jouw kaart net zo donker als het weer buiten. We worden er allemaal een beetje somber van. Een dag om in bed te blijven, en de luxaflex van zwaarden te sluiten. Ach morgen weer een dag Kreefje en misschien wel zonder regen.
http://www.youtube.com/watch?v=abpgmlaNYzE

liefs
Heleentje

Vlinder

#408
Vandaag mag het heel anders aanvoelen dan gister , maar laat je niet gek maken, je bent helemaal op de goede weg, gewoon even weer komt die spiegel voorbij...

:-*

kreeft

 :D ja, ik voel positiviteit en ja, er is vooruitgang, ik laat de negen zwaarden dus in de andere richting vallen  en laat negatieve gedachten varen,
ik doe mijn best om een goede weg voor ogen te houden,

en de zon, tja, ik zou ze doen schijnen voor iedereen als ik kon,  :-\
maar toveren kan ik niet  ;D

dank, vlinder, heleen,lief en suus  :-*

kreeft

goeiemorgen

voor deze woensdag,
het rad van fortuin

Met elke beweging van het Wiel kun je een nieuwe cyclus starten met nieuwe mogelijkheden. Het kan geluk zijn maar ook uitdagingen die je de kans geven om te ontwikkelen.

grtj

heleen

na de deprimerende kaart van de zwaarden 9 op naar het rad van fortuin. En zoals je zelf al schrijft het kan alle kanten op. Maar geef het rad niet het te harde zwieper. Zorg dat je de letters blijft kunnen lezen.

liefs
Heleen.

kreeft

goeiemorgen,

voor deze dag terug zwaarden 9 omgekeerd  ???

overwinnen van negatieve gedachten, verbetering na een moeilijke periode,

de kaart komt terug, snap het niet,  :-\ heb al een super week gehad  :D

dank Heleen, voor je visie  :D

Lief

 Hoi Kreeftje,

Omgekeerd betekend ook twijfel overwinnen, verbetering na een zeer moeilijke periode, overwinnen van....

Das helemaal niet verkeerd. Je bent van ver gekomen en mag nu op naar betere tijden. Misschien wil de kaart je dat nog even extra laten weten....

Liefs en knuffel, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

ja Lief, het zal een herinnering zijn, kan het anders niet plaatsen  :)

dank  :-*

Sweetie

Kreeftje,

Er komt beterschap , je hebt te lijden gehad en nu kan je een rustige periode tegemoet gaan , wees wel alert

Suus

kreeft

goeiemorgen,

staven koningin,

Laat de grijze deken los die wellicht nu over je schouders hangt en drink de energie van deze kaart in. Maak er gebruik van om je projecten af te ronden of in ieder geval weer op gang te brengen

grtj,

@suus, ja, ik hoop dat er rustigere tijden komen,  :)

Lief

Hoi Kreeftje,

Energiek en vol kunnen vertrouwen op je intuitie.

In contact komen met een aantrekkelijke persoonlijkheid? Ohhh Kreeftje :D

fijne dag!

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...


Sweetie

Emo .. kreeft dat zijt gij wel é !!!

Suus