mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

Sweetie

Hallo Kreeftje


zwaarden aas, kelken koning, de wereld

Het zwaard staat naar de hemel gericht , nu richt jij je ook naar de hemel , je wil rechtvaardigheid en daar ga je je ook vanuit maar je laat niet in je kaarten kijken en je toont het niet , ik heb het gevoel dat je de wereld in je handje houdt en dat je een grote sprong maakt  :D

Suus

kreeft

morgen maak ik een grote sprong, hopelijk breek ik geen botten  :P

dank suusje

Sweetie

Knielappen en elleboog lappen aandoen lieverd

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor deze zaterdag 5 januari

bekers 9, de maan, zwaarden ridder

wensen die uitkomen, eerst diep binnenin kijken vooraleer een beslissing te nemen, impulsief zijn,

grtj

Sweetie

Hoi Kreeftje

bekers 9, de maan, zwaarden ridder

gemengde gevoelens steken de kop op maar je gaat volle vaart , energie of geen energie door ga je en liefst zo snel mogelijk .. met je zwaard in de hand recht vooruit ... en dat er niemand jou toenadert hé  :o :P

Suus


kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor zondag 6 januari

de maan,de dood, schildknaap zwaarden

mij niet laten leiden door illusies, verandering, overgang naar een nieuwe periode, een leerproces

fijne zondag iedereen , grtj

dameblanche

komt de dood na de maan, dan betekend dat dat er een eind moet gaan komen aan die onzekerheden en illussies, maar hoe, vraag je je af, je hebt wel iets in gang proberen te zetten, maar tot nu toe nog geen recthstreeks resultaat...

Sweetie

hoi kreeftje

de maan,de dood, schildknaap zwaarden

Je emoties gaan begraven en het achter jou laten het leidt jou naar onafhankelijkheid

Suus

kreeft

 :D , ja suzy, op weg naar onafhankelijkheid en dingen achter mij laten  :)

kreeft

goeiemorgen,
weekkaart, keizer, wilskracht

bekers 2, bekers 7, keizerin

zorgen dat ik zelf gelukkig ben, verwarring, fantasie, illusie, goed voor mezelf zorgen,

grtj

Sweetie

Onze Kreeft

bekers 2, bekers 7, keizerin
ga jij iemand ontmoeten waarbij je ook gelijk een keuze bij moet gaan maken  , het wordt een vruchtbare periode  :P

Suus

kreeft

 :o kzout nie weten, suusje, laat maar komen, mss een ridder , tmag nog zonder paard zijn  ;D

kreeft

goeiemorgen,
kaartje voor dinsdag 8 januari

de maan, staven ridder, gerechtigheid

emotie achterwege laten en op mijn intuïtie afgaan, positieve energie die mij voorwaarts duwt, het afsluiten van een cyclus en in balans komen

grtj :)

Sweetie

Hoi Kreeftje

de maan, staven ridder, gerechtigheid

je bent aan het dromen , dromen over hoe het zal zijn , je voelt je goed doordat je het rechtvaardig aangepakt hebt maar toch is het voor de andere een illusie om dit te zien .. ;), hij ziet het niet rechtvaardig ..

Suus :-*